سرشور كاسه متحرک مدل لمسه ای آرگو

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی سرشور مدل کاسه‌ای متحرک آرگو

زمانی که مشتری موهای خود را در آرایشگاه شما رنگ می‌کند، نیاز است که پس از رنگ کردن، موهای مشتری را بشویید. در این شرایط وجود یک صندلی سرشور از الزامات به شمار می‌رود. صندلی سرشور یک وسیله‌ی آرایشگاهی است که مشتری می‌تواند سر خود را به‌راحتی بر روی این صندلی قرار دهد. سپس شما بدون خیس شدن سروصورت مشتری، موهای او را بشویید.

تجهیزات آرایشگاهی، یکی از شرکت‌های تولید‌کننده‌ی تجهیزات و دکورهای سالن‌های زیبایی است که با ارائه‌‌ی باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین محصولات آرایشگاهی، در بین خریداران مشهور است. یکی از محصولات باکیفیت این شرکت، صندلی سرشور مدل لمسه‌ای آرگو می‌باشد که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته است رضایت بیشتر مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جذب کند.

اگر به دنبال یک صندلی سرشور مبله هستید، صندلی سرشور آرایشگاهی مدل لمسه‌ای آرگو می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما باشد. طراحی صندلی سرشور  مطابق اصول ارگونومی بوده و هنگام نشستن بر روی آن، راحتی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

یکی از ویژگی‌های مثبت صندلی سرشور آرایشگاهی مدل آرگو، چرم استفاده‌شده در آن می‌باشد. جنس این چرم anti-microbial است؛ بنابراین در صورت کثیفی، می‌توانید به‌راحتی و با یک دستمال خیس لکه و چرک را از آن پاک کنید. در صورت خرید آنلاین صندلی سرشور مدل لمسه‌ای آرگو می‌توانید رنگ چرم به‌کاررفته در آن را به‌دلخواه خود و با توجه به سایر تجهیزات موجود در سالن زیبایی‌تان انتخاب کنید.

کیفیت اجزای به‌کاررفته در صندلی سرشور آرایشگاهی مدل آرگو بسیار بالاست. به‌عنوان‌مثال سنگ سرشور و شیرآلات استفاده‌شده در صندلی سرشور مدل لمسه‌ای از نوع درجه‌یک می‌باشد؛ بنابراین با توجه به این ویژگی‌ها، قیمت صندلی سرشور آرایشگاهی در نوع خود بسیار مناسب است.

سنگ سرشور صندلی مطابق اصول ارگونومی طراحی‌شده است؛ بنابراین زمانی که سر مشتری درون کاسه قرار گیرید، شما می‌توانید بدون خیس شدن صورت و ... موهای او را شستشو دهید. همچنین کاسه سرشور به‌کاررفته در صندلی آرایشگاهی زنانه مناسب شستشوی موی سر را می‌توانید نسبت به ارتفاع بدن مشتری خود تنظیم نمایید.

این شرکت برای راحتی حال مشتریان خود، یک ورودی آب سرد و گرم و دوش چندحالته، برای کاسه سرشور آرایشگاهی تعبیه کرده است.

اگر می‌خواهید که خرید درست و لذت‌بخشی را تجربه کنید، صندلی سرشور مدل لمسه‌ای آرگو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل می‌توانید این صندلی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خریداری کنید.

  • سرشور
  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • فوم سرد
  • سالن های زیبایی
  • استیل
مــزایا
مــعایب