سرشور sn-3810

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3810

صندلی سرشور یکی از مهم‌ترین وسایل آرایشگاهی در آرایشگاه‌های زنانه، آرایشگاه‌های مردانه، سالن‌های بزرگ آرایشگاهی و آموزشگاه‌های آرایش و پیرایش به شمار می‌رود. این محصول به‌گونه‌ای است که هنگام شستشوی سر، حس آرامش و راحتی را به مشتری هدیه می‌کند؛ بنابراین خرید این وسیله باعث جذب مشتری بیشتر می‌شود.

سرشور آرایشگاهی مدل SN-3810 یکی از سرشورهای محبوب این گروه تولیدی بوده که موردتوجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی و مدیران سالن‌های آرایشگاهی می‌باشد.

بدنه فولادی با شاسی مهندسی‌شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک در کنار دسته آهنی با روکش استیل کروم، از ویژگی‌های بارز صندلی سرشور مدل 3810 می‌باشد.

برای استحکام و دوام بیشتر صندلی سرشور مدل sn3810، فوم آن به فرم آهنی ساخته‌شده و تزریقی از نوع سرد دارد؛ به‌طوری‌که در استفاده‌های مکرر، هیچ‌گونه تغییر شکلی در ظاهر آن مشاهده نخواهید کرد.

طراحی کاسه صندلی سرشور مبله مدل اس ان 3810 به‌صورت استاندارد بوده و از اصول ارگونومی پیروی می‌کند. کاشن یا زیر گردنی کاسه صندلی سرشور مدل SN-3810 به‌گونه‌ای است که گردن مشتری به‌راحتی بر روی آن قرارگرفته و از خیس شدن او جلوگیری می‌کند. همچنین برای راحتی مشتریان شما، کاسه این صندلی به‌صورت متحرک مربعی فلت با عمق زیاد طراحی‌شده است به‌گونه‌ای که هنگام شستن موهای مشتری بعد از اصلاح یا رنگ، هیچ‌گونه آبی به بیرون از کاسه نفوذ نمی‌کند.

مدل SN-3810 صندلی سرشور  از سری محصولاتی است که دارای شیرآلات استیل کروم با ورودی آب سرد و گرم با دوش چندحالته می‌باشد.

صندلی آرایشگاهی سرشور مدل sn3810 دارای جلو پایی می‌باشد که علاوه بر راحتی مصرف‌کننده، جلوه‌ای خاص به این محصول بخشیده است.

برای تعادل بهتر سرشور 3810sn، یک پایه تنظیمی برای آن در نظر گرفته‌شده است که قالب انحصاری طراحی‌شده‌ی این شرکت می‌باشد.

شایان ذکر است که رنگ و نوع چرم به‌کاررفته در این صندلی بر عهده مشتری می‌باشد. این گروه تولیدی قادر است تا رنگ چرم محصولات خود را با توجه به سلیقه مشتری تولید کند.

درصورتی‌که قصد خرید سرشور باکیفیت با بهترین قیمت را دارید، صندلی سرشور آرایشگاهی  مدل SN-3810 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول انتخابی بسیار هوشمندانه برای کسانی است که می‌خواهند در حرفه خود زبانزد باشند. شما می‌توانید این محصول را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید. گارانتی 1 ساله در کنار خدمات پس از فروش 10 ‌ساله از دیگر خدماتی است که این گروه تولیدی برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

  • صنعت نواز
  • کاسه متحرک
  • عدم خیس شدن مشتری و جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده از مزیت های جدید کاسه مربعی فلت است
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی سرد
  • استیل کروم
مــزایا
مــعایب