سرشور sn-3834

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی سرشور نشسته آرایشگاهی صنعت نواز مدل SN-3834، دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول متحرک و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

صندلی سرشور نشسته مدل SN-3834

اگر به دنبال یک صندلی سرشور مبله و راحت هستید، صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3834 می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما باشد. طراحی صندلی سرشور 3834 مطابق اصول ارگونومی بوده و هنگام نشستن بر روی آن، راحتی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

کیفیت اجزای به‌کاررفته در صندلی سرشور آرایشگاهی مدل اس ان 3834 بسیار بالاست. به‌عنوان‌مثال سنگ سرشور و شیرآلات استفاده‌شده در صندلی سرشور Sanat Navaz از نوع درجه‌یک می‌باشد؛ بنابراین با توجه به این ویژگی‌ها، قیمت صندلی سرشور مدل SN3834 در نوع خود بسیار مناسب است.

این شرکت محبوب برای راحتی حال مشتریان خود، یک ورودی آب سرد و گرم و دوش چندحالته، برای کاسه سرشور آرایشگاهی مدل sn-3834 تعبیه کرده است.

علاوه بر نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه صندلی 3834، سنگ سرشور آن نیز مطابق اصول ارگونومی طراحی‌شده است؛ بنابراین زمانی که سر مشتری درون کاسه مربعی فلت آن قرار گیرید، شما می‌توانید بدون خیس شدن صورت و ... موهای او را شستشو دهید. همچنین کاسه سرشور به‌کاررفته در صندلی آرایشگاهی زنانه مناسب شستشوی موی سر به‌صورت متحرک طراحی شده است؛ بنابراین شما می‎توانید آن را  نسبت به ارتفاع بدن مشتری خود به راحتی تنظیم نمایید.

از جمله ویژگی‌های خوب مدل SN-3834 سرشور آرایشگاهی، رکاب جلوپایی آن است. این ویژگی برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان طراحی شده است.

بدنه‌ی صندلی سرشور 3834 بسیار محکم می‌باشد. این ویژگی به دلیل فولادی بودن جنس بدنه‌ی این محصول می‌باشد. همچنین برای زیبای و دوام هرچه بیشتر بدنه‌ی صندلی، آن را با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده‌اند.

فوم صندلی سرشور مدل SN3834 از نوع تزریقی سرد بوده که در اثر نشست‌وبرخاست‌های متعدد دچار تغییر شکل ظاهری نخواهد شد.

پایه‌های مدل SN-3834 صندلی سرشور قابل تنظیم می‌باشد. این پایه‌ها انحصاری این شرکت بوده و برای تعادل بهتر سرشور آرایشگاهی طراحی‌شده است.

اگر می‌خواهید که خرید درست و لذت‌بخشی را تجربه کنید، صندلی سرشور مدل SN-3834 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل می‌توانید این صندلی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خریداری کنید.

  • صنعت نواز
  • کاسه متحرک
  • عدم خیس شدن مشتری و جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده از مزیت های جدید کاسه مربعی فلت است
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی سرد
  • استیل کروم
مــزایا
مــعایب