سرشور sn-3289

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی سرشور ایستاده مدل SN-3289

اگر برای شستشوی مو مشتری قبل از کوتاه کردن با مشکل روبه‌رو هستید و یا بعد از رنگ کردن موی مشتری بدن و یا صورت مشتری خیس می‌شود، خرید صندلی سرشور از نوع ایستاده را به شما پیشنهاد می‌دهیم. صندلی سرشور ایستاده با کد SN-3289 یکی از محصولات این گروه تولیدی می‌باشد. کیفیت بالا، طراحی مهندسی‌شده در کنار قیمت مناسب ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این سرشور پشیمان نمی‌کند. کاربرد این صندلی بسیار گسترده است و برای آرایشگاه‌های زنانه، آرایشگاه مردانه، سالن‌های زیبایی بزرگ و آموزشگاه‌های آرایشگری قابل‌استفاده می‌باشد.

کاسه‌ای که برای صندلی سرشور مدل SN-3289 طراحی‌شده است، به‌صورت مربعی فلت و متحرک می‌باشد. ازجمله ویژگی‌ها خوب این کاسه عمق زیاد آن می‌باشد؛ بنابراین هنگامی‌که مشتری سر خود را درون کاسه قرار می‌دهد، آبی به بیرون نمی‌ریزد. درنتیجه بدن و لباس او خیس نخواهد شد.

کاسه‌ی صندلی سرشور مدل اس ان 3289 طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است؛ بنابراین زمانی که مشتری سر خود را درون کاسه قرار می‌دهد، گردن او اذیت نمی‌شود.

شیرآلات به‌کاررفته در صندلی سرشور ایستاده 3289 بسیار مرغوب می‌باشد. روکش استیل کروم این شیرآلات زیبایی خاصی به این صندلی آرایشگاهی بخشیده است. این شیرآلات دارای ورودی آب و سرد و گرم با دوش چندحالته می‌باشد.

بدنه فولادی با پوشش رنگ الکترواستاتیک جذابیت خاصی به این محصول آرایشگاهی بخشیده است. به‌طوری‌که نظر و سلیقه هر فرد مشکل‌پسندی را به خود جذب می‌کند. این گروه تولیدی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا رنگ مورد دلخواه بدنه صندلی سرشور را با توجه به فضای سالن زیبایی و سایر تجهیزات موجود در آن انتخاب نمایید.

پایه‎های قابل تنظیم مدل SN-3289 صندلی سرشور از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی آرایشگاهی است. این ویژگی باعث تعادل بهتر سرشور شده است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید مطمئن و اینترنتی صندلی سرشور مدل SN-3289 را به شما پیشنهاد می‌دهد. گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله نشان از تضمین اصالت و کیفیت کالای محصولات این شرکت است.

  • 55 کیلوگرم
  • صنعت نواز
  • سرشور ایستاده کاسه ثابت
  • فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
  • استيل کروم
مــزایا
مــعایب