سرشور کاسه متحرک مدل رها

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

60 قلم

صندلی سرشور مدل کاسه‌ای متحرک رها

صندلی سرشور ازجمله تجهیزات آرایشگاهی است که کاربرد خاص دارد؛ بنابراین شرکت‌های داخلی انگشت‌شماری سازنده این محصول آرایشگاهی هستند. ازجمله شرکت‌های مطرح در این زمینه، این شرکت محبوب  می‌باشد که محصولات خود را با کیفیت بالایی روانه بازار کرده است. صندلی سرشور مدل رها، یکی از محصولات این شرکت است که با توجه به کیفیت و قیمت مناسبش، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

اگر راحتی صندلی سرشور برای شما اهمیت دارد، صندلی سرشور مدل رها یک گزینه پیشنهادی عالی برای شماست. این صندلی طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است و نشستن بر روی آن حس راحتی را برای مشتریان شما به ارمغان می‌آورد.

یکی از ویژگی‌های خوب مدل رها صندلی سرشور، کیفیت چرم به‌کاررفته در آن می‌باشد. این چرم خاصیت anti-microbial داشته و در صورت کثیفی و یا لک می‌تواند به‌راحتی به‌وسیله‌ی یک پارچه آن را تمیز کنید.

تنظیم کاسه سرشور مدل رها از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی است؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به ارتفاع بدن مشتری، زاویه کاسه را تغییر دهید.

سنگ استفاده‌شده در صندلی سرشور مدل رها، از بهترین برند موجود در بازار است. همچنین شیرآلات استفاده برای آن نیز از درجه یک می‌باشد. این کاسه سرشور دارای ورودی آب و سرد و گرم و یک دوش چند‌حالته می‌باشد.

این شرکت مطرح می‌تواند متناسب با طراحی و دکوراسیون سالن آرایشی و زیبایی شما، صندلی سرشور مدل رها را در رنگ دلخواه شما تولید و تحویل نماید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید مطمئن و اینترنتی صندلی سرشور مدل رها را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما پیشنهاد می‌دهد.

 

  • سرشور
  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • فوم سرد
  • سالن های زیبایی
  • استیل
مــزایا
مــعایب