سرشور ایستاده sn-3288

4,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

صندلی سرشور ایستاده مدل SN-3288

استفاده از جدیدترین و به‌روزترین وسایل و تجهیزات آرایشگاهی باعث می‌شود تا مشتری شما راحتی بیشتری را احساس کند و برای آمدن دوباره بیشتر ترغیب شود. یکی از محصولات ضروری و پرکاربرد هر سالن زیبایی، صندلی سرشور می‌باشد.

به این دلیل که برای شستن موهای مشتری قبل از کوتاهی و یا پس از رنگ کردن وجود وسیله‌ای مانند صندلی سرشور بسیار ضروری است تا شما بتوانید بدون خیس شدن صورت و بدن مشتری، موهای او را شستشو دهید. صندلی سرشور در مدل‌ها و قیمت‌های مختلفی در بازار موجود است.

این گروه تولیدی با بیش از چند سال سابقه در زمینه‌ی تولید محصولات و تجهیزات آرایشگاهی یکی از تولید‌کنندگان صندلی سرشور می‌باشد. صندلی سرشور با کد SN-3288 به‌صورت ایستاده طراحی و به بازار عرضه‌شده است.

اولین ویژگی‌ای که در صندلی سرشور sn-3288 به چشم می‌آید، طراحی شیک و منحصربه‌فرد آن است. بدنه‌ی این سرشور فولادی بوده و برای زیبایی و دوام بیشتر با پوشش الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی شده است. شما می‌توانید رنگ مورد دلخواه خود را متناسب با فضای سالن زیبایی‌ خودتان انتخاب نمایید.
کاسه‌ای که در بالای سرشور ایستاده 3288 قرارگرفته، به‌صورت ثابت می‌باشد و عمق زیادی دارد. این کاسه کروی شکل، طبق اصول ارگونومی طراحی و مهندسی‌شده است. به‌طوری‌که علاوه بر راحتی مشتری هنگام قرار گرفتن سرش بر روی آن، شما و یا آرایشگرتان‌ نیز دسترسی راحت‌تری به سر مشتری دارید. این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام شستشوی سر مشتری، از ریزش آب به بیرون جلوگیری شود.

از ویژگی خوب صندلی سرشور 3288 مدل ایستاده، شیرآلات به‌کاررفته در آن است. تمامی شیرآلات روکش استیل کروم داشته و دارای ورودی آب سرد و گرم همراه با دوش چندحالته است.

پایه‌های مدل SN-3288 صندلی سرشور ایستاده قابل تنظیم می‌باشد. این پایه‌ها انحصاری این شرکت است و برای تعادل بهتر سرشور آرایشگاهی طراحی‌شده است.

قیمت صندلی سرشور ایستاده مدل sn3288 در مقایسه با سایر محصولات مشابه شرکت‌های دیگر بسیار مناسب است. در صورت تمایل به خرید صندلی سرشور اس ان 3288  مدل ایستاده می‌توانید از فروشگاه بیوتی کالا اقدام نمایید.

  • سفید و مشکی
  • 55 کیلوگرم
  • سرشور ایستاده کاسه ثابت
  • کاسه سرشور در دو رنگ سفید و مشکی
  • فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
  • شیرآلات درجه یک با شیر استیل و دوش چند حالته
مــزایا
مــعایب