سرشور کاسه متحرک مدل کارن

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی سرشور مدل کاسه‌ای متحرک کارن

یکی از مشکلاتی که هر آرایشگری با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، شستشوی موی مشتری پس از رنگ کردن و یا اصلاح است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که هنگام شستن موی مشتری با مشکل مواجه می‌شوید، صندلی سرشور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. صندلی سرشور یکی از مهم‌ترین تجهیزات آرایشگاهی است که وجود آن در هر سالن زیبایی ضروری است. این صندلی دارای یک کاسه سرشور است. به‌طوری‌که مشتری می‌تواند سر خود را بر روی آن قرار دهد. سپس آرایشگر بدون خیس شدن صورت مشتری و یا خیس شدن اطراف صندلی، موهای او را شستشو دهد.

صندلی سرشور مدل کاسه‌ای متحرک، یکی از محصولات باکیفیت این شرکت محبوب است که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی و دکوراسیون داخلی سالن‌های زیبایی فعالیت می‌کند.

طراحی صندلی سرشور آرایشگاهی مدل کارن بسیار شیک و منحصربه‌فرد می‌باشد و زیبایی آرایشگاه شمارا تضمین خواهد کرد. برآمدگی‌های بر روی این صندلی نشان از این موضوع دارد که صندلی سرشور مدل کارن از اصول ارگونومی پیروی می‌کند؛ بنابراین زمانی که مشتری شما بر روی این صندلی می‌نشیند احساس خستگی نخواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های مثبت صندلی سرشور مبله مدل کارن، کیفیت چرم به‌کاررفته در آن می‌باشد. این چرم ضخامت و مقاومت فوق‌العاده‌ای داشته و به دلیل anti microbial بودن آن، به‌آسانی می‌توانید لکه و چرک را از روی آن پاک کنید.

کاسه صندلی سرشور مدل کارن به‌صورت متحرک می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید کاسه را نسبت به ارتفاع بدن مشتری تنظیم نمایید. این ویژگی باعث شده است تا زمانی که سر مشتری بر روی آن قرار می‌گیرد احساس ناراحتی نکند. شیرآلات استفاده‌شده برای کاسه متحرک مدل کارن از نوع درجه 1 بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم می‌باشد. همچنین این کاسه سرشور دارای یک دوش چندحالته نیز می‌باشد.

صندلی سرشور مدل کارن با طول ... سانتی‌متر و عرض ... سانتی‌متر، مناسب سالن‌های زیبایی بزرگ می‌باشد.

در صورت تمایل به خرید آنلاین صندلی سرشور مدل کاسه‌ای کارن می‌توانید فروشگاه بیوتی کالا را برای این کار انتخاب کنید. قیمت صندلی سرشور آرایشگاهی مدل کارن با توجه به کیفیت صندلی سرشور آرایشگاهی مدل کارن بسیار مناسب می‌باشد.

  • سرشور
  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • فوم سرد
  • سالن های زیبایی
  • استیل
مــزایا
مــعایب