صندلی سرشور sn-3284

8,100,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی سرشور نشسته آرایشگاهی مدل SN-3284، دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول متحرک و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند

صندلی سرشور نشسته مدل SN-3284

در زمان تأسیس یک آرایشگاه، تجهیزات بسیاری موردنیاز است. صندلی سرشور آرایشگاهی یکی از ضروریات هر سالن زیبایی است که وجود آن در آرایشگاه جزو اولویت‌هاست. به این دلیل که هنگام کوتاهی و یا رنگ کردن مو، نیاز به شستن موی مشتری دارید. صندلی سرشور آرایشگاهی با دارا بودن ویژگی‌های خاص در نحوه‌ی طراحی آن می‌تواند این نیاز شمارا به‌خوبی برآورده کند.

این شرکت جمله شرکت‌های داخلی است که صندلی سرشور آرایشگاهی را در مدل‌ها و طرح‌های مختلف و زیبا تولید می‌کند. صندلی سرشور 3284 با نام تجاری صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3284 یکی از محصولات این شرکت است که قیمت مناسب و طراحی زیبای آن، این محصول را در رده‌ی پرفروش‌ترین صندلی‌های سرشور قرار داده است.

صندلی سرشور آرایشگاهی مدل اس ان 3284 به‌صورت یک مبل راحتی طراحی‌شده است؛ این ویژگی باعث می‌شود تا به ستون فقرات مشتری هنگام نشستن آسیب وارد نشود.

اگر هنگام خرید صندلی، کیفیت چرم آن برای شما اهمیت دارد، صندلی سرشور کاسه ثابت مدل sn-3284  را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چرم این صندلی بسیار باکیفیت است و در صورت وجود لک یا چرک به‌راحتی پاک می‌شود. همچنین دوخت چرم صندلی سرشور مبله مدل SN3284 بسیار خوش‌فرم می‌باشد. تنوع رنگی چرم این صندلی بسیار بالاست و می‌توانید رنگ آن را با توجه به دیزاین سالن زیبایی خود انتخاب نمایید.

پایه‌های مدل SN-3284 صندلی سرشور قابل تنظیم می‌باشد. این پایه‌ها انحصاری این شرکت بوده و برای تعادل بهتر سرشور آرایشگاهی طراحی‌شده است.

کیفیت سرشور کاسه متحرک مدل اس ان 3284 بسیار بالاست. این شرکت بهترین سنگ سرشور و شیرآلات را برای این محصول استفاده کرده است. به‌عنوان‌مثال شیرآلات به‌کاررفته در این صندلی سرشور، استیل کروم بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم با دوش چندحالته می‌باشد.

بدنه فولادی با شاسی مهندسی‌شده، پوشش رنگ الکترواستاتیک، فوم صندلی از نوع تزریقی سرد با کمترین تغییر شکل ظاهری و ... ازجمله ویژگی‌های مدل 3284 صندلی سرشور آرایشگاهی است که به مزایای آن افزوده است.

قیمت صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3284 بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید خرید مطمئن همراه با تضمین اصالت، کیفیت بالا و امنیت کامل را تجربه کنید، صندلی سرشور مدل 3284 را به شما توصیه می‎کنیم. شما می‌توانید این محصول را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید. در صورت خرید می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

  • سفید و مشکی
  • سرشور متحرک
  • امکانات کاسه شامل طراحی فوق العاده زیبا و دسترسی راحت استادکار، دارای عمق بیشتر برای جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده
  • رنگ سینک: سفید و مشکی
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی
  • شیرآلات درجه یک با شیر استیل و دوش دو حالته
مــزایا
مــعایب