سرشور کاپری مدل 551

15,130,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی سرشور مدل کاپری با طراحی ارگونومیک نشیمن و کاسه‌ی سرشور ثابت، جنس بدنه‌ی باکیفیت، شیرآلات مرغوب، چرم با تنوع رنگی بالا به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است. شما می‌توانید بعد از رنگ و یا قبل از کوتاهی، مو مشتری را بدون نگرانی از خیس شدن لباس شستشو دهید.

صندلی سرشور آرایشگاهی مدل کاپری

وقتی مشتری وارد یک سالن زیبایی می‌شود، اولین موردی که به چشم او می‌آید، نوع طراحی و دکوراسیون سالن زیبایی شما می‌باشد. درواقع یکی از مهم‌ترین دلایلی که مشتری دوباره به سالن زیبایی شما بازمی‌گردد، نوع چیدمان و کیفیت وسایلی است که برای زیبایی و هرچه راحت‌تر بودن مشتری خریداری می‌کنید. یکی از تجهیزات ضروری برای هر آرایشگاه، صندلی سرشور آرایشگاهی است که برای شستن موی مشتری قبل از کوتاهی و بعد از رنگ بسیار ضروری است.

صندلی سرشور مدل کاپری، یکی از صندلی‌های این شرکت می‌باشد که در راحتی و کیفیت مثال‌زدنی است.

صندلی سرشور مدل کاپری مانند یک صندلی راحتی و طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است؛ بنابراین زمانی که مشتری بر روی آن می‌نشیند، احساس خستگی نخواهد کرد.

کاسه سرشور مدل کاپری، گرد بوده و از سرامیک باکیفیت می‌باشد و در رنگ سفید و سیاه تولید می‌شود.

یکی از ویژگی‌های خوب صندلی سرشور مدل کاپری، جنس فوم به‌کاررفته در آن می‌باشد. جنس این فوم به‌گونه‌ای است که باعث می‌شود به‌سختی فرسوده شود.

شیرآلات استفاده‌شده در این صندلی، از بهترین برند‌های موجود در بازار تهیه‌شده است.

روکش به‌کاررفته در صندلی سرشور آرایشگاهی از چرم مصنوعی پی یو می‌باشد و دارای تنوع رنگی بالایی است.

قیمت صندلی سرشور آرایشگاهی مدل کاپری نسبت به سایر صندلی‌های مشابه شرکت‌های دیگر بسیار مناسب است. کیفیت صندلی سرشور کاپری بسیار بالاست و شمارا از خرید آن پشیمان نخواهد کرد. درصورتی‌که امکان خرید حضوری برای شما وجود ندارد، می‌توانید خرید آنلاین این صندلی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید. پس از خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله آن بهره‌مند شوید. خدمات پس از فروش این محصول شامل تأمین و تعمیر قطعات و یا تعویض و تعمیر محصول می‌باشد.

مــزایا
مــعایب