صندلی سرشور sn-3250

7,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی سرشور SN-3250

این شرکت یک گروه ایرانی پرتلاش و فعال در زمینه تولید و عرضه تجهیزات آرایشگاهی، دکوراسیون و انواع صندلی‌های اداری و آرایشگاهی می‌باشد که از سال 1381 محصولات باکیفیت و مرغوب را در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار می‌دهد و ازاین‌جهت، از شرکت‌های معتبر و خوش‌نام می‌باشد.

در بین دسته‌های مختلف صندلی‌هایی که این شرکت تولید و عرضه نموده است، صندلی‌های سرشور آرایشگاهی هم دیده می‌شود که یکی از آن‌ها با نام و مدل صندلی سرشور SN-3250 است و طراحی بسیار زیبا، شکیل و دوام مطلوبی دارد که می‌تواند مورداستفاده سالن‌های مختلف آرایشگاهی و جهت دکوراسیون مورداستفاده قرار گیرد.

در طراحی صندلی سرشور مدل SN-3250، اصول ارگونومی رعایت شده است و آسیبی به سر و گردن فردی که روی آن می‌نشیند، نمی‌رسد.

کاسه سرشور صندلی sn3250 هم، ثابت و غیر متحرک، دایره‌ای شکل و عمیق است، طراحی فوق‌العاده زیبا و جذابی دارد و به‌گونه‌ای در صندلی تعبیه‌شده است که مانع ریزش آب و خیس شدن مشتری می‌شود و همین امر از امتیازات ویژه و مهم این صندلی سرشور می‌تواند باشد.

در قسمت سرشور صندلی، محلی برای قرار گرفتن گردن مشتری و راحت بودنش تعبیه‌شده است که به‌اصطلاح کاشن یا زیر گردنی می‌گویند. قسمت مربوط به شست و شوی سر صندلی سرشور sn3250، ورودی شیر آب سرد و گرم از جنس استیل کروم به همراه دوش چندحالته هم دارد که ویژگی مهمی برای شیرآلات این شرکت می‌باشد.

پایه صندلی سرشور SN-3250 هم، ‌جهت تعادل بهتر و بیشتر مشتری و استادکار، قابلیت تنظیم شدن دارد. بنابراین استفاده از صندلی‌های سرشور، هم برای استادکار و هم برای مشتریان سالن‌های آرایشی، ازنظر راحتی و سلامتی هر دو طرف، بسیار مفید خواهد بود.

جنس فولادی بسیار مقاوم و بادوام به همراه با یک شاسی فلزی برای بدنه صندلی سرشور sn-3250 لحاظ شده است پوشش رنگ آن الکترواستاتیک می‌باشد و دوام و زیبایی این صندلی را چند برابر می‌کند.

فوم صندلی سرشور اس ان 3250، از نوع تزریقی سرد است و شکل آهنی دارد که به استحکام و استقامت صندلی می‌افزاید.

جنس دسته صندلی سرشور SN-3250 از آهن بادوام است که روکش استیل کروم و فوم انتگرال دارد.

چرم استفاده‌شده در صندلی سرشور 3250، دارای تنوع رنگی می‌باشد و این گروه تولیدی می‌تواند، رنگ متناسب با طراحی و دکوراسیون سالن آرایشگاهی یا فضای موردنظر شما را تولید کند و در اختیار شما قرار دهد.

  • سفید و مشکی
  • جنس دسته ها از فلز با روکش انتگرال
  • امکانات کاسه شامل طراحی فوق العاده زیبا و دسترسی راحت استادکار، دارای عمق بیشتر برای جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده
  • رنگ سینک سرشور: سفید و مشکی
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی
  • استیل کروم
  • 130*59*90 سانتی متر
  • شیرآلات درجه یک با شیر استیل و دوش چند حالته
مــزایا
مــعایب