سرشور sn-3281

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی سرشور نشسته آرایشگاهی مدل SN-3281، دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول متحرک و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

صندلی سرشور نشسته مدل SN-3281


این گروه تولیدی با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه‌ی تولید انواع وسایل و تجهیزات آرایشگاهی و با به‌کارگیری استانداردهای روز دنیا و بهره‌گیری از نیروهای مجرب، صدها وسایل و تجهیزات مختلف را در نهایت کیفیت و سرعت تجهیز و تولید کرده است. وسایل و تجهیزات آرایشگاهی مانند صندلی سرشور، صندلی کپ و کوتاهی، تخت ماساژ، صندلی کودک، صندلی برقی و ... موردتوجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی و مدیران سالن‌های آرایشگاهی قرارگرفته است.

یکی از محصولات باکیفیت و پرکاربرد این شرکت، صندلی سرشور آرایشگاهی با کد SN-3281 می‌باشد که برای شستشوی سر مشتری به کار می‌رود.

اولین ویژگی‌ای که در صندلی سرشور sn-3281 به چشم می‌آید، طراحی شیک و منحصربه‌فرد بدنه آن با شاسی مهندسی‌شده است. بدنه‌ی این سرشور فولادی می‌باشد و برای زیبایی و دوام بیشتر با پوشش الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی شده است. این گروه تولیدی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید رنگ مورد دلخواه خود را متناسب با فضای سالن زیبایی‌ خودتان انتخاب نمایید.

کاسه‌ای که در بالای سرشور نشسته 3281 قرارگرفته، به‌صورت متحرک می‌باشد و عمق زیادی دارد. این کاسه‌ی مربعی شکل، طبق اصول ارگونومی طراحی و مهندسی‌شده است. به‌طوری‌که علاوه بر راحتی مشتری هنگام قرار گرفتن سرش بر روی آن، دسترسی هرچه راحت‌تر شما و یا آرایشگرتان‌ را نیز فراهم می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام شستشوی سر مشتری، از ریزش آب به بیرون جلوگیری شود.

از ویژگی‌های خوب صندلی سرشور 3281 مدل نشسته، شیرآلات به‌کاررفته در آن است. تمامی شیرآلات روکش استیل کروم داشته و دارای ورودی آب سرد و گرم همراه با دوش چندحالته است.

پایه‌های مدل SN-3281 صندلی سرشور

 قابل تنظیم می‌باشد. این پایه‌ها انحصاری این شرکت بوده و برای تعادل بهتر سرشور آرایشگاهی طراحی‌شده است.

نشیمن‌گاه صندلی سرشور آرایشگاهی مدل sn-3281، بسیار محکم و غیرقابل تغییر می‌باشد. این ویژگی به دلیل کیفیت فوم به‌کاررفته در آن است که تزریقی سرد با فرم آهنی داشته است.

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در صندلی سرشور آرایشگاهی 3281، دسته‌ی صندلی آن می‌باشد که با روکش استیل کروم و فوم انتگرال علاوه بر راحتی، زیبایی محصول را دوچندان کرده است.

قیمت صندلی سرشور ایستاده مدل sn3281 در مقایسه با سایر محصولات مشابه شرکت‌های دیگر بسیار مناسب است. در صورت تمایل به خرید صندلی سرشور اس ان 3281 مدل نشسته می‌توانید از فروشگاه بیوتی کالا اقدام نمایید. تمامی محصولات این گروه تولیدی با گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله به فروش می‌رسد.

  • صنعت نواز
  • کاسه متحرک
  • عدم خیس شدن مشتری و جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده از مزیت های جدید کاسه مربعی فلت است
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی سرد
  • استیل کروم
مــزایا
مــعایب