صندلی میکاپ گلایل مدل 523

3,276,000 تومان

خرید تلفنی محصول

67 قلم

صندلی می کاپ گلایل مدل 523 دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای زیر پایی، دارای فوم باکیفیت، چرم مرغوب و بدنه‌ی فلزی مقاوم می‌باشد.

صندلی می کاپ گلایل مدل 523

اگر به دنبال جلب رضایت مشتری هستید، علاوه بر کیفیت خدمات ارائه‌شده، به نوع طراحی و دکوراسیون فضای سالن آرایشگاهی خود توجه کنید. هرچقدر که تجهیزات آرایشگاهی شما خوب و زیبا باشد، مشتری به سمت آرایشگاه شما جذب خواهد شد. یکی از صندلی‌های تولیدی این شرکت، صندلی میکاپ مدل گلایل می‌باشد که با نام تجاری صندلی 523 می‌کاپ مدل گلایل به بازار عرضه‌شده است. صندلی میکاپ گلایل مدل 523 با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، برای خدمات زیبایی مانند اصلاح، میکاپ، رنگ، کوتاهی، شینیون و ... بسیار مناسب می‌باشد.

زمانی که آرایشگر مشغول خدمات میکاپ و زیبایی است، نیاز به تمرکز بر سطح کار دارد؛ بنابراین نیاز است تا صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد تا سطح کار را به‌خوبی ببیند. برای این منظور زیر نشیمن‌گاه صندلی میکاپ گلایل با کد 523 یک جک پدالی قرارگرفته است تا آرایشگر بتواند صندلی را مطابق با نیاز خود تنظیم نماید. از طرفی دیگر به دلیل تنظیم ارتفاع صندلی با قد آرایشگر ممکن است پای مشتری آویزان بماند. درنتیجه یک جاپایی از جنس انتگرال برای مدل گلایل صندلی می‌کاپ با کد 523 طراحی‌شده است تا این مشکل رفع شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت میکاپ گلایل با کد 523 تنظیم زاویه پشتی این صندلی است تا سطح سر مشتری در مکانی مناسب قرار بگیرد.

پایه‌ی صندلی می کاپ 523 به‌صورت پنج پر ثابت طراحی‌شده است. این ویژگی باعث شده است تا صندلی از تعادل و ایستایی خوبی برخوردار باشد. همچنین برای درخشندگی و جلوگیری از زنگ‌زدگی پایه‌های این صندلی را آبکاری کروم کرده‌اند.

فوم درجه یک و چرم مرغوب از دیگر ویژگی‌هایی است که به مزایای صندلی میکاپ گلایل مدل 523 افزوده است. تنوع رنگی روکش چرمی آن بالا بوده و قابلیت ست شدن با سایر تجهیزات آرایشگاهی شمارا دارد.

اگر به دنبال خرید مطمئن و اینترنتی صندلی آرایشگاهی هستید، صندلی می کاپ گلایل مدل 523 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل می‌تواند شمارا به خرید این محصول مشتاق کند.

  • صندلی
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: