سرشور sn-3283

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی سرشور نشسته آرایشگاهی مدل SN-3283، دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول به‌صورت مربعی فلت متحرک و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

صندلی سرشور نشسته مدل SN-3283

کوتاه کردن و رنگ کردن مو ازجمله فعالیت‌هایی است که در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. گاهی نیاز است که قبل از انجام این فعالیت‌ها، موهای فرد موردنظر شسته و یا مرطوب شده تا برای انجام فعالیت‌های آرایشی آماده شود. همچنین گاهی بعد از انجام این فعالیت‌ها نیازمند شستشوی موی فرد موردنظر نیز می‌باشد. اینجاست که صندلی‌های سرشور به کمک شما آرایشگران می‌آید تا مواد آرایشی و یا موهای کوتاه شده را از روی سروصورت افراد بشویید؛ بنابراین امروزه وجود این وسیله‌ی کاربردی، از الزامات سالن‌های بزرگ آرایش و پیرایش زنانه و مردانه به شمار می‌رود.

صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3283 یکی از صندلی‌های سرشور این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته توجه بسیاری از مدیران سالن‌های آرایشگاهی را به خود جلب کند.

برآمدگی‌های موجود بر روی قسمت نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN3283 نشان از این دارد که این صندلی طبق اصول ارگونومی طراحی و ساخته‌شده است. علاوه بر این وجود دسته صندلی در این سرشور آرایشگاهی راحتی هرچه بیشتر را هنگام نشستن به دنبال دارد. دسته صندلی آهنی با روکش استیل کروم می‌باشد که زیبایی خاصی به این صندلی بخشیده است.

فوم صندلی سرشور مدل اس ان 3283 از نوع تزریقی سرد می‌باشد که دوام و استحکام هرچه بیشتر محصول را به دنبال دارد؛ بنابراین پس از استفاده‌های مکرر هیچ نگرانی بابت تغییر شکل ظاهری صندلی نخواهید داشت.

چرم خوش‌دوخت و باکیفیت صندلی در کنار بدنه فولادی با شاسی مهندسی‌شده، زیبایی صندلی سرشور نشسته مدل SN3283 را تکمیل کرده است.

مدل SN-3283 صندلی سرشور دارای چهار پایه تنظیمی می‌باشد که طراحی انحصاری این شرکت است. این پایه‌ها بسیار محکم بوده و تعادل هرچه بهتر صندلی هنگام نشستن را به‌خوبی تأمین می‌کند.

کاسه متحرک طراحی‌شده برای صندلی سرشور آرایشگاهی مدل sn-3283 از دیگر قسمت‌های این صندلی است که با ویژگی‌های خاص خود نظر مدیران سالن‌های زیبایی را به خود جلب می‌کند. این کاسه به‌صورت مربعی فلت با عمق مناسب طراحی‌شده است که دسترسی راحت استادکار به موی مشتری را بدون ریزش آب به بیرون فراهم می‌کند. قسمت کاشن یا زیر گردنی این صندلی برای راحتی گردن مصرف‌کننده به‌صورت ارگونومی طراحی‌شده است.

شیرآلات استفاده‌شده برای سرشویی نشسته مدل SN-3283 از جنس استیل کروم با ورودی آب و گرم و سرد به همراه دوش چندحالته می‌باشد.

درصورتی‌که قصد خرید این نوع از صندلی‌ها را دارید، صندلی سرشور مدل SN-3283 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این محصول آرایشگاهی را به‌صورت اینترنتی از سایت بیوتی کالا سفارش دهید. وجود گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله تضمین‌کننده کیفیت و اصالت این محصول است.

 

  • صنعت نواز
  • عدم خیس شدن مشتری و جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده از مزیت های جدید کاسه مربعی فلت است
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی سرد
  • دسته صندلی آهن با روکش استیل کروم و فوم انتگرال
  • استیل کروم
مــزایا
مــعایب