سرشور نشسته مدل 329

13,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی سرشور نشسته مدل 329 با طراحی ارگونومیک نشیمن و کاسه‌ی سرشور، جنس بدنه‌ی باکیفیت، شیرآلات مرغوب، چرم با تنوع رنگی بالا به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است. شما می‌توانید بعد از رنگ و یا قبل از کوتاهی، مو مشتری را بدون نگرانی از خیس شدن لباس شستشو دهید.

صندلی سرشور نشسته مدل 329

اگر برای شستشوی مو مشتری قبل از کوتاه کردن با مشکل روبه‌رو هستید و یا بعد از رنگ کردن موی مشتری بدن و یا صورت مشتری خیس می‌شود، خرید صندلی سرشور از نوع نشسته یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما می‌باشد. صندلی سرشور نشسته مدل 329 یکی از محصولات گروه تولیدی وسایل آرایشگاهی می‌باشد. کیفیت بالا، طراحی مهندسی‌شده در کنار قیمت مناسب ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این سرشور پشیمان نمی‌کند. کاربرد این صندلی بسیار گسترده است و برای آرایشگاه‌های زنانه، آرایشگاه مردانه، سالن‌های زیبایی بزرگ و آموزشگاه‌های آرایشگری قابل‌استفاده می‌باشد.

کاسه‌ای که برای صندلی سرشور مدل 329 تعبیه ‌شده است، به‌صورت گرد می‌باشد. طراحی این کاسه به‌صورت ارگونومیک بوده و زمانی که مشتری سر خود را درون کاسه قرار می‌دهد، گردن او اذیت نمی‌شود. همچنین عمق این کاسه بسیار زیاد است و مانع از بیرون ریختن آب به بیرون می‌شود. درنتیجه بدن و لباس مشتری خیس نخواهد شد.

علاوه بر کاسه این سرشور، صندلی سرشور آرایشگاهی مدل 329، مطابق با اصول ارگونومی طراحی‌شده است. به‌طوری‌که گودی کمر مشتری را هنگام نشستن بر روی صندلی پر می‌کند و مانع از درد و گرفتگی کمر در طول استفاده می‌شود.

شیرآلات به‌کاررفته در صندلی سرشور آرایشگاهی مدل 329 بسیار مرغوب می‌باشد. روکش استیل کروم این شیرآلات زیبایی خاصی به این صندلی آرایشگاهی بخشیده است. این شیرآلات دارای ورودی آب و سرد و گرم با دوش چندحالته می‌باشد.

بدنه فولادی با پوشش رنگ الکترواستاتیک جذابیت خاصی به این محصول آرایشگاهی بخشیده است. به‌طوری‌که نظر و سلیقه هر فرد مشکل‌پسندی را به خود جذب می‌کند.

پایه‎های مدل 329 صندلی سرشور از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی آرایشگاهی است. این ویژگی باعث تعادل بهتر سرشور شده است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید مطمئن و اینترنتی صندلی سرشور مدل 329 را به شما پیشنهاد می‌دهد. گارانتی 5 ساله نشان از تضمین اصالت و کیفیت کالای محصولات این شرکت است.

  • 122 سانتی متر
  • 66 سانتی متر
  • 96 سانتی متر
  • به انتخاب مشتری
  • بـدنه سـرشـور از جنـس فـلز مستحکم و ضد آب و ضدزنگ دارای جک
  • فلزی
  • فوم سرد
  • استیل
  • از نوع متحرک
مــزایا
مــعایب