سرشور sn-3621

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی سرشور SN-3621

یک گروه بسیار معتبر و پرتلاش ایرانی، فعالیت خود را از سال 1381 جهت تولید تجهیزات و انواع صندلی‌های آرایشگاهی و اداری شروع کرده‌اند که با نام این گروه در بین ایرانیان شهرت و اعتباردارند.

کیفیت محصولات این شرکت به‌گونه‌ای است که همواره توانسته است رضایت مشتریان و هم‌وطنان عزیز را به دست بیاورد و به تلاش و تحقیق خود جهت حفظ این رضایتمندی ادامه می‌دهد.

انواع صندلی‌های انتظار آرایشگاهی، صندلی پدیکور، صندلی کپ و کوتاهی، صندلی اداری، صندلی کودک، صندلی سرشور، میز مانیکور، دکوراسیون آرایشگاه، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و میکاپ و محصولاتی ازاین‌دست توسط این گروه تولید می‌شود و در اختیار هم‌وطنان محترم قرار می‌گیرد.

صندلی سرشور SN-3621، یکی از انواع صندلی‌های سرشور و تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد که به دلیل طرح و شکل زیبا و خاصی که دارد، محبوب بسیاری از طراحان دکوراسیون‌های آرایشگاه شده است.

بدنه صندلی سرشور مدل SN-3621 از جنس فولادی بسیار مقاوم و بادوام به همراه با یک شاسی فلزی می‌باشد که با رنگی از نوع الکترواستاتیک پوشش داده‌شده است که به زیبایی این صندلی می‌افزاید.

قسمت کاسه صندلی سرشور sn3621 به‌صورت مربعی و فلت می‌باشد که عمق آن به گونه است که مانع ریزش آب به بیرون و خیش شدن مشتری می‌شود. این کاسه متحرک است و طراحی ارگونومی آن به‌روز و مدرن می‌باشد.

قسمت فوم صندلی سرشور اس ان 3621، شکل آهنی دارد که باعث استحکام بیشترش می‌شود و از نوع تزریقی سرد نیز می‌باشد.

دسته صندلی سرشور SN-3621 از جنس آهنی بادوام و با روکش استیل کروم و ضدزنگ می‌باشد. در قسمت سرشور صندلی، هم محلی برای قرار گرفتن گردن مشتری و راحت بودنش تعبیه‌شده است که به‌اصطلاح کاشن هم می‌گویند.

قسمت مربوط به شست و شوی سر، دارای ورودی شیر آب سرد و گرم از جنس استیل کروم به همراه دوش چندحالته نیز می‌باشد که ویژگی مهمی برای شیرآلات این شرکت می‌باشد.

پایه صندلی سرشور SN-3621 قابلیت تنظیم شدن دارد تا تعادل مشتری و استادکار بهتر حفظ شود.

روی صندلی سرشور SN-3621 و قسمت جلویی آن، محلی برای راحتی بهتر مشتری و قرار گرفتن پاهای او، به‌صورت رکاب جلو پایی، تعبیه‌شده است.

بنابراین استفاده از صندلی‌های سرشور هم برای استادکار و هم برای مشتریان سالن‌های آرایشی، هم ازنظر راحتی و هم سلامتی هر دو طرف بسیار مفید خواهد بود.

  • صنعت نواز
  • کاسه متحرک
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی سرد
  • استیل کروم
مــزایا
مــعایب