صندلی سرشور sn-3280

7,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی سرشور نشسته آرایشگاهی مدل SN-3280، دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول ثابت و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

صندلی سرشور نشسته مدل SN-3280

یکی از صندلی‌های ضروری برای هر سالن زیبایی، صندلی سرشور آرایشگاهی است. سرشور آرایشگاهی کاربرد وسیعی داشته و برای آرایشگاه‌ها، سالن‌های بزرگ زیبایی مردانه و زنانه و آموزشگاه‌های آرایشگری استفاده می‌شود. صندلی سرشور آرایشگاهی محصولی است که برای شستن موها قبل از کوتاهی مو و یا پس از رنگ کردن بسیار مورد نیاز است.

سرشور مدل SN-3280 ازجمله محصولات محبوب این شرکت است که توسط متخصصین ماهر این شرکت طراحی و ساخته‌شده است.

اگر به طراحی دسته‌ها و برآمدگی‌های روی صندلی سرشور مدل اس ان 3280 دقت کنید، متوجه خواهید شد که این محصول مطابق اصول ارگونومی تهیه‌شده است. به‌طوری‌که مشتری بدون هیچ احساس ناراحتی بر روی این صندلی قرار می‌گیرد و شما می‌توانید موهای او را شستشو دهید.

تزریقی نوع سرد برای فوم صندلی مدل SN-3280 سرشور در نظر گرفته‌شده است. این ویژگی باعث شده است تا نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه این صندلی بر اثر نشست‌وبرخاست‌های متعدد دچار فرورفتگی نشود و همچنان شکل اولیه خود را حفظ کند.

دسته صندلی سرشور مدل اس ان 3280 آهنی بوده و برای زیبایی محصول با روکشی از جنس استیل کروم آن را پوشش داده‌اند.

بدنه‌ی صندلی SN-3280 فولادی بوده و دارای شاسی مهندسی‌شده می‌باشد. همچنین برای دوام و هرچه زیباتر شدن این محصول آن را با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده‌اند.

طراحان صندلی سرشور SN3280، برای تعادل هرچه بهتر این سرشور، پایه‌های تنظیمی برای آن طراحی کرده‌اند. این ویژگی ازجمله مزیت‌های جدید این صندلی است که در محصولات مشابه دیگر شرکت‌ها نخواهید دید.

کاسه سرشور مدل اس ان 3280 به‌صورت دایره‌ای و ثابت طراحی‌شده است. به‌طوری‌که علاوه بر طراحی فوق‌العاده زیبا، دسترسی راحت شمارا به موی مشتری فراهم می‌کند. همچنین عمق این کاسه بسیار زیاد است؛ به‌طوری‌که مشتری به‌راحتی سر خود را بر روی آن قرار می‌دهد. درنتیجه آرایشگر می‌تواند بدون خیس شدن صورت و ... موهای او را شستشو دهد.

سنگ استفاده‌شده در صندلی سرشور SN3280، از بهترین برند موجود در بازار است. همچنین شیرآلات استفاده برای آن نیز از درجه‌یک می‌باشد. این کاسه سرشور دارای ورودی آب و سرد و گرم و یک دوش چند‌حالته می‌باشد.

وجود کاشن یا زیر گردنی جهت راحتی گردن استفاده‌کننده و طراحی ارگونومی کاسه از دیگر ویژگی‌های صندلی سرشور مدل SN-3280 می‌باشد که به مزایای این محصول افزوده است.

تنوع رنگی چرم صندلی 3280 بسیار بالاست. به‌طوری‌که نظر هر فرد مشکل‌پسندی را به خود جلب می‌کند.

تجربه خرید مطمئن و اینترنتی صندلی سرشور 3280 را با فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تجربه کنید. پس از خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

  • سفید و مشکی
  • 130 سانتی متر
  • 58 سانتی متر
  • 88 سانتی متر
  • کاسه ثابت
  • امکانات کاسه شامل طراحی فوق العاده زیبا و دسترسی راحت استادکار، دارای عمق بیشتر برای جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی
  • فلز با روکش انتگرال
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: