سرشور sn-3285

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی سرشور نشسته آرایشگاهی صنعت نواز مدل SN-3285، دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول ثابت و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

صندلی سرشور نشسته مدل SN-3285

بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف، با تولید و عرضه  تجهیزات آرایشگاهی و آرایه‌گری با کیفیت‌های مختلف، موجب جلب رضایت و سلیقه مصرف‌کنندگان می‌شوند. یکی از برندها و شرکت‌های معتبر ایرانی که از سال 1381 کار تولید تجهیزات آرایشگاهی را بر اساس اصول ارگونومی انجام می‌دهد، این گروه تولیدی می‌باشد. محصولات این شرکت باکیفیت بوده و مورد توجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی قرارگرفته است.

محصولات این شرکت شامل انواع صندلی‌های اداری، صندلی انتظار، صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع، تولیدات این گروه می‌باشد. یکی از صندلی‌های تولیدی این شرکت، صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3285  می‌باشد که طراحی آن به‌گونه‌ای است که کارایی آن بسیار بالاست و مورداستفاده بسیاری از سالن‌های آرایشی و زیبایی قرار می‌گیرد.

صندلی سرشور آرایشگاهی مدل اس ان 3285 به‌صورت یک مبل راحتی طراحی‌شده است؛ این ویژگی علاوه بر زیبایی راحتی مشتری هنگام نشستن بر روی آن را به دنبال دارد.

اگر هنگام خرید صندلی، مدل کاسه صندلی سرشور برای شما اهمیت دارد، صندلی سرشور کاسه متحرک مدل sn-3285 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کاسه به‌صورت مربعی فلت طراحی‌شده است که زیبایی خاصی به این صندلی بخشیده است. از دیگر مزایای این مدل کاسه، عمق مناسب آن می‌باشد که از ریزش آب به بیرون کاسه جلوگیری می‌کند.

چرم این صندلی بسیار باکیفیت است و در صورت وجود لک یا چرک به‌راحتی پاک می‌شود. همچنین دوخت چرم صندلی سرشور مبله مدل SN3285 بسیار خوش‌فرم می‌باشد. تنوع رنگی چرم این صندلی بسیار بالاست و می‌توانید رنگ آن را با توجه به دیزاین سالن زیبایی خود انتخاب نمایید.

پایه‌های مدل SN-3285 صندلی سرشور قابل تنظیم می‌باشد. این پایه‌ها انحصاری این شرکت بوده و برای تعادل بهتر سرشور آرایشگاهی طراحی‌شده است.

این شرکت این اطمینان را به شما می‌دهد که در ساخت صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3285، از بهترین سنگ سرشور و شیرآلات موجود در بازار استفاده کرده است. به‌عنوان‌مثال شیرآلات به‌کاررفته در این صندلی سرشور، استیل کروم بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم با دوش چندحالته می‌باشد.

ازجمله ویژگی‌های مهم مدل 3285 صندلی سرشور آرایشگاهی می‌توان به بدنه فولادی با شاسی مهندسی‌شده، پوشش رنگ الکترواستاتیک، فوم صندلی از نوع تزریقی سرد با کمترین تغییر شکل ظاهری نام برد که به مزایای این صندلی افزوده است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3285 را برای شما فراهم کرده است. در صورت خرید می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله محصولات این شرکت بهره‌مند شوید.

  • صنعت نواز
  • کاسه متحرک
  • عدم خیس شدن مشتری و جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده از مزیت های جدید کاسه مربعی فلت است
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی سرد
  • استیل کروم
مــزایا
مــعایب