سرشور sn-3555

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی سرشور نشسته آرایشگاهی مدل SN-3251، دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول متحرک و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

صندلی سرشور نشسته مدل SN-3251

این گروه تولیدی یکی از شرکت‌های معتبر ایرانی در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی و زیبایی است که فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده است. این شرکت همواره تلاش می‌کند تا تجهیزات آرایشگاهی خود نظیر صندلی‌های اداری، صندلی انتظار، صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع را بر اساس اصول ارگونومی با بهترین کیفیت و طراحی منحصر‌به‌فرد به بازار عرضه نماید.

صندلی سرشور مدل SN-3255 یکی از تجهیزات آرایشگاهی این شرکت است که برای شست‌وشوی موی مشتری پس از رنگ و یا قبل از کوتاهی قابل استفاده می‌باشد. این صندلی با طراحی مدرن و خاص، دامنه وسیعی از کاربردهای آرایشگاهی نظیر آرایشگاه‌های مردانه، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های آرایش و پیرایش و آموزشگاه‌های آرایشگاهی را در برمی‌گیرد.

بدنه فولادي با شاسي مهندسی‌شده از فلز یکی از ویژگی‌های مثبت صندلی سرشور مدل SN3255 می‌باشد. ازآنجایی‌که امکان ریختن آب بر روی بدنه‌ی فلزی این محصول وجود دارد، برای دوام طولانی‌تر، جلوگیری از زنگ زدن بدنه و زیبایی هرچه بیشتر محصول، صندلی 3255 را با پوشش رنگ الکترواستاتيک پوشش داده‌اند.

 فوم صندلي 3255 از نوع تزريقي سرد با فرم آهني می‌باشد که استحکام و دوام بيشتر محصول را به ارمغان می‌آورد. در نتیجه پس مدت‌ها استفاده از این صندلی، شکل ظاهری آن دچار هیچ‌گونه تغییر شکل ظاهری نخواهد شد.

دسته صندلي سرشور مدل اس ان 3255 از جنس آهن با روکش استيل کروم می‌باشد که برای راحتی و زیبایی محصول از فوم انتگرال نیز استفاده‌شده است.

شیرآلات استيل کروم با برند این شرکت داراي ورودي آب سرد و گرم با دوش چند حالته یکی دیگر از مزیت‌های مدل SN3255 سرشور آرایشگاهی می‌باشد که احتمال خرابی آن‌ها را به حداقل می‌رساند.

کاسه طراحی‌شده برای مدل 3255 صندلی سرشور در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد. این کاسه برای راحتی مشتری، به‌صورت مربعی متحرک و طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است. همچنین یک کاشن و زیر گردنی برای راحتی مصرف‌کننده نیز وجود دارد. عمق این کاسه بسیار زیاد است و از نفوذ آب به بیرون کاسه جلوگیری می‌کند.

پایه صندلی سرشور مدل SN3255 قالب انحصاری طراحی‌شده می‎باشد. این پایه‌ها برای تعادل بهتر سرشور قابل تنظیم می‎باشد.

درصورتی‌که مایل به خرید صندلی سرشور مدل sn-3255 هستید، می‌توانید رنگ چرم این صندلی آرایشگاهی را با توجه به فضای آرایشگاه خود انتخاب و به‌صورت اینترنتی از سایت بیوتی کالا سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، باوجود گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می‌تواند شمارا به خرید این محصول مشتاق کند.

  • صنعت نواز
  • کاسه متحرک
  • .امکانات کاسه مربعی فلت، شامل طراحی فوق العاده زیبا و دسترسی راحت استادکار، دارای عمق بیشتر برای جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی سرد
  • استیل کروم
مــزایا
مــعایب