سرشور sn-3818

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی سرشور ایستاده صنعت نواز مدل SN-3818

اگر در آرایشگاه خود کارهای مربوط به رنگ و اصلاح مو را انجام می‌دهید، مطمئناً برای شستن موها پس از رنگ کردن و یا شستشوی موها بعد و یا قبل از اصلاح با مشکل روبه‌رو شده‌اید. در این شرایط صندلی سرشور محصولی است که به کمک شما می‌آید تا بتوانید بدون خیس شدن سروصورت مشتری خود، موهای او را شستشو دهید.

صندلی سرشور مدل SN-3818 یکی از صندلی‌های گروه تولیدی صنعت نواز می‌باشد که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود موردتوجه بسیاری از مدیران و طراحان سالن‌های زیبایی قرارگرفته است.

در نگاه اول صندلی سرشور آریا صنعت مدل SN3818 بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد. این ویژگی به دلیل بدنه MDF آن می‌باشد.

رعایت ارگونومی در طراحی و ساخت صندلی سرشور اس ان 3818 صنعت نواز بسیار مشهود است. کاسه این سرشور به‌صورت متحرک و مربعی فلت طراحی‌شده است. عمق آن به‌اندازه‌ای است که علاوه بر راحتی دسترسی استادکار به موی مشتری از ریزش آب به بیرون کاسه و خیس شدن بدن مشتری در هنگام استفاده جلوگیری می‌کند.

شیرآلات به‌کاررفته در صندلی سرشور ایستاده صنعت نواز مدل sn3818 از جنس استیل کروم بوده و برند شرکت صنعت نواز بر روی آن حک‌ شده است. این شیرآلات دارای ورودی آب سرد و گرم با دوش چندحالته جهت راحتی شستشوی موی مشتری می‌باشد.

مدل sn-3818 صندلی سرشور صنعت نواز دارای یک پایه تنظیمی است که تعادل بهتر سرشور را به ارمغان می‌آورد.

یک کمد جادار در صندلی سرشور مدل SN-3818 صنعت نواز به چشم می‌خورد که از آن برای نگهداری حوله و سایر لوازم موردنیاز جهت شستشوی مو استفاده می‌شود.

صندلی سرشور آرایشگاهی صنعت نواز مدل SN-3818 با طول ... سانتی‌متر و عرض ... سانتی‌متر مناسب فضاهای کوچک نیز می‌باشد.  همچنین این صندلی بسیار سبک بوده و به راحتی جابه‌جا می‌شود.

شما می‌توانید صندلی سرشور مدل SN-3818 صنعت نواز را با بهترین قیمت از فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید. در صورت خرید این محصول گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله دریافت خواهید کرد.

  • 55 کیلوگرم
  • صنعت نواز
  • سرشور ایستاده کاسه ثابت
  • MDF
  • استيل کروم
مــزایا
مــعایب