صندلی تابوره مدل 770

3,100,000 تومان

خرید تلفنی محصول

61 قلم

صندلی آرایشگاهی مدل 770، دارای 5 چرخ ژله‌ای است. این صندلی ارگونومیک برای استادکار بسیار مناسب است. چرخ 360 درجه‌ای صندلی، متحرک بودن پشتی، تنظیم ارتفاع به کمک جک پدالی و جنس مرغوب چرم آن از دیگر ویژگی‌های این صندلی است.

صندلی آرایشگاهی مدل 770

این گروه تولیدی یکی از شرکت‌های معتبر داخلی در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی است که فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است. این شرکت همواره تلاش می‌کند تا تجهیزات آرایشگاهی خود نظیر صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تابوره، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع را براساس اصول ارگونومی با بهترین کیفیت و طراحی منحصر‌به‌فرد به بازار عرضه نماید.

تابوره آرایشگاهی مدل 770 یکی از تجهیزات آرایشگاهی است که برای میکاپ‌آرتیست آرایشگاه شما بسیار مناسب است. این صندلی با طراحی مدرن و خاص، دامنه وسیعی از کاربردهای آرایشگاهی نظیر آرایشگاه‌های مردانه، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های آرایش و پیرایش و آموزشگاه‌های آرایشگاهی را در برمی‌گیرد.

بدنه‌ی صندلی آرایشگاهی 770، از آهن بوده و با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی شده است. همچنین فوم صندلی آرایشگاهی مدل 770 از نوع فوم سرد درجه یک می‌باشد؛ بنابراین در نشست‌وبرخاست‌های متعدد دچار فرورفتگی و دفرمه شدن نخواهد شد.

طراحی زین اسبی این صندلی گواه این موضوع است که صندلی 770 بر اساس اصول ارگونومی طراحی‌شده است؛ به‌طوری‌که استفاده‌کننده از نشستن طولانی‌مدت بر روی آن احساس خستگی نخواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی صندلی تابوره 770، تغییر 360 درجه‌ای صندلی و متحرک بودن پشتی آن می‎باشد؛ بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی کارهای مربوط به مشتری خود را انجام دهید. همچنین برای راحتی کار، جکی به‌صورت هیدرولیک در پایین صندلی قرارگرفته است که از آن برای تنظیم ارتفاع صندلی استفاده می‌شود. این ویژگی باعث شده است تا با تنظیم ارتفاع صندلی، از فشار آمدن به‌زانوی فرد استفاده‌کننده جلوگیری شود.

ارتفاع صندلی آرایشگاهی مدل 770... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر بوده و دارای وزن نسبتاً سبک در حدود ... کیلو‌گرم می‌باشد.

چرخ‌های به‌کاررفته در صندلی آرایشگاهی با کد 770 به‌صورت 5 پر و ژله‌ای است که مو را به خود جذب نمی‌کند. این ویژگی باعث شده است تا به مزایای این صندلی اضافه شود.

درصورتی‌که مایل به خرید صندلی آرایشگاهی مدل 770 هستید، می‌توانید رنگ چرم این صندلی آرایشگاهی را با توجه به فضای آرایشگاه خود انتخاب و به‌صورت اینترنتی از سایت بیوتی کالا سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، باوجود گارانتی 5 ساله، می‌تواند شمارا به خرید این محصول مشتاق کند.

  • 5 کیلوگرم
  • 60 سانتی متر
  • 50 سانتی متر
  • حداقل 60 سانتی متر حداکثر 81 سانتی متر
  • متحرک
  • قالب زین اسبی
  • درجه یک
  • دارای دو طرح پشت کوتاه و پشت بلند می باشند قابلیت تنظیم ارتفاع چرخش کامل 360 درجه ای جنس چرخ ها ژله ای
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: