ترولی sn-2010

1,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

میز ترولی آرایشگاهی مدل SN-2010

اگر با کمبود جا در آرایشگاه خود روبه‌رو هستید و یا میز کشویی کمی برای قرار دادن وسایل آرایشگاهی دارید، میز ترولی آرایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ترولی با کد SN-2010 یکی از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین ترولی‌های این شرکت می‌باشد که موردتوجه بسیاری از مشتریان قرارگرفته است.

اگر جادار بودن و تعداد کشوهای یک میز ترولی آرایشگاهی برای شما اهمیت دارد، میز ترولی مدل Sn2010 می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد. کشوهای این میز آرایشگاهی از جنس پلاستیک تفلون ضد خش بوده و دارای سه کشوی بزرگ و مجزا جهت قرار دادن وسایل و ابزارهای آرایشگاهی نظیر سشوار، برس و ... می‌باشد.

برای راحتی جابه‌جایی و نگهداری بار شما، پایه‌های این ترولی آرایشگاهی به‌صورت چهارچرخ طراحی‌شده است. چرخ‌های این ترولی آرایشگاهی بزرگ بوده و حمل راحت وسایل شمارا به ارمغان می‌آورد. همچنین جنس چرخ‌های این پایه‌ها محکم بوده و در اثر حمل و سنگینی بار شکسته نخواهد شد.

بدنه‌ی میز ترالی مدل اس ان 2010 فلزی می‌باشد و با پوشش رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است. این ویژگی باعث شده تا این ترولی آرایشگاهی در برابر زنگ‌زدگی و سایش مقاوم باشد.

این ترولی با رنگ زیبای خود قابل تطبیق با دکوراسیون سالن‌ آرایشگاهی شما است و یک انتخاب ایده آل برای انواع سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه می‌باشد. درصورتی‌که قصد خرید ترولی  مدل SN-2010 را دارید می‌توانید این ترولی را از فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید و گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله آن را دریافت نمایید.

  • 15 کیلوگرم
  • ترولی
  • سبک و قابل حمل
  • پلاستیک ABS نشکن
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: