دستگاه بخور دو لوله سرد و گرم M201 با گارانتی

3,950,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

دستگاه بخور دو لول M201 با گارانتی

برای پاک‌سازی پوست، از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. این روزها هم با توجه به تنوع محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع مختلفی از تولیدات برندهای مختلف جهت تقویت و تغذیه پوست وجود دارند.

مهم‌ترین چیزی که پوست برای شادابی و طراوتش نیاز دارد و لازم هست همیشه به‌اندازه کافی در پوست وجود داشته باشد تا جوانی آن حفظ شود، رطوبت و آب کافی است.

کرم‌ها، لوسیون‌ها و سایر محصولات متنوع برای آب‌رسانی و افزایش رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی و زبری پوست وجود دارند. اما یکی از راه‌های بسیار مفید و مؤثر جهت حفظ طراوت و شادابی و آب‌رسانی به پوست، بخور می‌باشد.

دستگاه‌های بخور مختلفی در بازار وجود دارد که از سوی شرکت‌های متنوعی تولید می‌شوند و هرکدام مشخصات خاص خود را دارد.

یکی از دستگاه‌های بخور تولیدی و موجود در بازار، دستگاه بخور دو لول M201 می‌باشد که دو لوله آب سرد و آب گرم به‌صورت جداگانه دارد و می‌توان جهت بخور آب گرم و بخور آب سرد از آن استفاده نمود.

پنج پایه چرخ‌دار برای دستگاه بخور M201 وجود دارد. لوله‌های استفاده‌شده در دستگاه بخور گرم و سرد M201، از جنس فولاد ضدزنگ می‌باشند که دوام بالا و کیفیت مطلوبی نیز دارد.

در دستگاه بخور دو لول ام 201، منبعی که آب سرد و آب گرم را در فضا پخش می‌کند، به‌صورت جداگانه و مجزا می‌باشد و می‌توان به‌صورت جداگانه یا باهم از اسپری‌های سرد و گرم استفاده نمود.

قدرت پاشش آب گرم دستگاه بخور دو لول M201، 680 وات و قدرت پاشش آب سرد آن 50 وات می‌باشد.

دستگاه بخور سرد و گرم M201، با برق 220 ولت و فرکانس 50 هرتز کار می‌کند و دقت کنید که سطح آبی که در مخزن‌های آن وارد می‌کنید، از مقدار حداکثری که برای آن تعیین‌شده است، بیشتر نشود.

دستگاه بخور سرد و گرم، در دو حالت با ازن و بدون ازن تولید می‌شود.

  • دستگاه بخور دو لول سرد و گرم
  • دارای مخزن سرد و گرم با ظرفیت 4 لیتری
  • مراقبتی پوستی
  • آرایشگاه ها
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: