تخت اپیلاسیون sn-3867

3,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

تخت اپیلاسیون و ماساژ مدل SN-3867

یکی از بی‌دردسرترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد، استفاده از روش اپیلاسیون است. روشی جدید که در بیشتر سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. برای انجام این روش در آرایشگاه‌ها علاوه بر مواد اولیه، نیاز به یک تخت اپیلاسیون نیز می‌باشد؛ ازاین‌رو این وسیله‌ی آرایشگاهی به یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات یک سالن زیبایی تبدیل‌شده است. محصولی که علاوه بر آرایشگاه‌های زنانه در آرایشگاه‌های مردانه، سالن‌های زیبایی، سالن‌های ماساژ، آموزشگاه‌های بزرگ آرایش و پیرایش، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

استفاده از یک تخت اپیلاسیون مناسب و حرفه‌ای در آرایشگاهتان، علاوه بر افزایش خدمات مرتبط در مرکز اپیلاسیون، می‌تواند این را به مشتریان القا نماید که شما برای مشتریان و کارتان اهمیت ویژه‌ای قائل هستید؛ بنابراین هنگام خرید و جستجوی یک تخت اپیلاسیون مواردی مانند مدل، جنس، کیفیت و شکل مهم جلوه می‌کند.

شرکت‌های داخلی بسیاری در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی و زیبایی نظیر تخت اپیلاسیون و ماساژ فعالیت می‌کنند. این گروه تولیدی یکی از این شرکت‌هاست که با تولید محصولات باکیفیت و مرغوب گوی سبقت را از سایر رقبای بازار ربوده است.

تخت اپیلاسیون و ماساژ که با نام تجاری sn-3867 در بازار معروف است جزو تخت‌های محبوبی است که توسط بسیاری از مدیران آرایشگاه‌های زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین این تخت آرایشگاهی علاوه بر این‌که برای اپیلاسیون کاربرد دارد، می‌تواند برای ماساژ و ارائه خدمات پوستی نیز مورداستفاده قرار گیرد.

بدنه‌ی تخت اپیلاسیون مدل اس ان 3867 آهنی بوده و با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشیده شده است که علاوه بر استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگی و ضربه، جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد را به این یونیت آرایشگاهی بخشیده است.

تخت اپیلاسیون و ماساژ بر اساس اصول ارگونومی ساخته است. این امر باعث شده است تا مشتری هنگام خوابیدن بر روی این تخت احساس خستگی نکند.

صندلی اپیلاسیون مدل sn-3867 فومی به فرم آهنی و از نوع تزریقی سرد دارد که باعث دوام طولانی محصول می‌شود.

یکی از مزیت‌های مهم و کاربردی تخت اپیلاسیون sn3867، متحرک بودن پشتی و زیر سری آن می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید از آن، هم به‌صورت تخت و هم به شکل صندلی بهره ببرید.

درصورتی‌که مایل به خرید تخت اپیلاسیون مدل SN-3867 دارید، می‎توانید رنگ چرم آن را با توجه به سالن آرایشگاهی خود انتخاب و به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

طول تخت اپیلاسیون مدل SN-3867 سانتی‌متر 270 ، عرض آن 60 سانتی‎متر است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید مطمئن و اینترنتی تخت آرایشگاهی اپیلاسیون مدل SN-3867 را همراه با گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله به شما پیشنهاد می‌دهد.

  • 178
  • 59
  • 70
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: