پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل SN-3638

3,650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

6 قلم

پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل SN-3638 به صورت پایه تخت و از جنس آهن با رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است. این پایه صندلی به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جک با کورس 15 سانتی‌متر، قابلیت تحمل وزن بسیار بالا، مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی و... به یکی از پرفروش‌ترین قطعات صندلی در بازار تبدیل شده است.

پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل SN-3638جزو یکی از قطعات جانبی تخت‌های آرایشگاهی به شمار می‌آید؛ بنابراین شما می‌توانید با خرابی پایه تخت آرایشگاهی پایه خراب را با یک پایه تخت جدید تعویض کنید. این پایه صندلی دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این پایه صندلی را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است.

ویژگی پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل SN-3638

استفاده مداوم از تخت آرایشگاهی باعث می‌شود تا بعد از مدتی برخی از قطعات تخت مانند پایه دچار خرابی شود. در چنین شرایطی شما می‌توانید با جایگزین کردن آن با یک پایه جدید، استفاده دوباره از تخت بکنید. اگر برای شما نیز چنین شرایطی اتفاق افتاده است خرید پایه صندلی آرایشگاهی جکی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جنس رویه این پایه از وکیوم ABS و شاسی آن از جنس آهن با رنگ الکترواستاتیک است که مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ‌زدگی دارد و می‌تواند وزن‌های بسیار بالایی را تحمل کند.

یکی از ویژگی‌های خوب این پایه وجود جک هیدرولیکی پدالی بر روی آن است. در نتیجه شما می‌توانید  ارتفاع تخت را با توجه به قد خود تنظیم کنید تا دسترسی راحت‌تری به مشتری داشته باشید. پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل SN-3638در دو رنگ سفید و مشکلی قابل تولید است. شما می‌توانید با توجه به رنگ تخت آرایشگاهی، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مــزایا
مــعایب