پایه صندلی آرایشگاهی قابدار جکی مدل SN-3634

3,150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پایه صندلی آرایشگاهی قابدار جکی مدل SN-3634 به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی، تحمل وزن بالا به دلیل مربع بودن، دارای جک کورس 15 سانتی‌متری، قابلیت تحمل وزن بالا و... به یکی از پرفروش‌ترین قطعات جانبی صندلی آرایشگاهی تبدیل شده است.

در صورت خرابی پایه صندلی آرایشگاهی، خرید پایه صندلی آرایشگاهی قابدار جکی مدل SN-3634 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این پایه از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر زنگ زدگی و وزن بالا مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. پایه صندلی آرایشگاهی در دو رنگ سفید و مشکی تولید می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به رنگ صندلی آرایشگاهی، پایه مورد نظر را انتخاب کنید.

ویژگی پایه صندلی آرایشگاهی قابدار جکی مدل SN-3634

این پایه صندلی به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد از فروش بسیار بالایی در بین آرایشگران برخوردار است. از جمله ویژگی‌های پایه صندلی مدل SN03634 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         پایه صندلی 3634 از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است. این صندلی به صورت مربعی طراحی شده است. در نتیجه باعث می‌شود تا صندلی تعادل خوبی داشته باشد.
  •         پایه صندلی قابدار جکی مدل SN-3634 از فولاد چهار میل آلیاژی ساخته شده است. علاوه بر این رویه این پایه از وکیوم ABS است که جلوی زنگ زدگی پایه را می‌گیرد.
  •         این پایه بعد از اتصال به تخت و یا صندلی آرایشگاهی قادر است تا وزن 300 کیلوگرم را تحمل کند.
  •         این پایه برای صندلی‌های آرایشگاهی دارای جک هیدرولیکی پدالی بسیار مناسب است. شما می‌توانید ارتفاع پایه را تا 15 سانتی‌متر تغییر دهید.
  •         این صندلی دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.

شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین پایه صندلی آرایشگاهی قابدار جکی مدل SN-3634 از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب