کشوی ترولی مدل SN-3630

150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

کشوی ترولی مدل SN-3630 جزو یکی از قطعات پرکاربرد ترولی آرایشگاهی است. بدنه کشو از جنس مواد نو و به صورت نشکن طراحی و ساخته شده است.

ترولی آرایشگاهی جزو یکی از پرکاربردترین تجهیزات هر سالن زیبایی است. برخی از قطعات ترولی آرایشگاهی مانند کشوی ترولی به دلیل استفاده بیش از حد دچار خرابی می‌شود. در صورت نیاز شما می‌توانید کشوی ترولی مدل SN-3630 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خریداری کنید. این کشوی ترولی به راحتی بر روی ترولی قرار گرفته و شما می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را درون آن قرار دهید.

ویژگی کشوی ترولی مدل SN-3630

ترولی آرایشگاهی به دلیل داشتن ظرفیت بسیار مناسب برای ذخیره انواع لوازم آرایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. آرایشگر می‌تواند با توجه به نوع خدمات خود مانند میکاپ، گریم، رنگ مو، اصلاح و کوتاهی و... وسایل مورد نیاز خود را درون آن قرار دهد. ترولی آرایشگاهی تنوع بسیار زیادی دارد. برخی از ترولی‌ها به صورت کشویی طراحی شده‌اند.

در صورت خرابی یکی از این نوع کشوها می‌توانید آن را با یک کشوی جدید جایگزین کنید. اگر یکی از کشوهای ترولی شما آسیب دیده است، خرید کشوی ترولی کد 3630 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کشوی ترولی از مواد نو ساخته شده است و کیفیت بسیار عالی دارد. همچنین این کشو برخلاف سایر کشوهای موجود در بازار به صورت نشکن طراحی شده است و طول عمر بسیار بالایی دارد.

یکی از ویژگی‌های خوب کشوی ترولی مدل SN-3630 این است که در سایزبندی‌های متفاوتی تولید خواهد شد. در نتیجه شما می‌توانید با توجه به قالب کشوی ترولی خود این محصول را سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین کشوی ترولی کد 3630 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رزور این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب