کاشن زیر گردنی سرشور مدل SN-3656

800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

کاشن زیر گردنی سرشور مدل SN-3656 به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی و جنس بدنه از سیلیکون خام ساخته شده با حرارت بالا به یکی از پرفروش‌ترین قطعات صندلی سرشور آرایشگاهی تبدیل شده است.

کاشن زیر گردنی سرشور مدل SN-3656جزو یکی از پرفروش‌ترین قطعات جانبی صندلی سرشور است. این کاشن زیر گردنی مناسب برای سرشورهای ثابت بوده و با طراحی ارگونومی خود، راحتی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد. در نتیجه مشتری با قرار دادن گردن خود بر روی این کاشن احساس درد نخواهد داشت.

ویژگی کاشن زیر گردنی سرشور مدل SN-3656

اگر قصد راه‌اندازی یک سالن زیبایی را دارید، خرید صندلی سرشور بسیار ضروری است. چرا که لاین مربوط به اصلاح و کوتاهی و رنگ و مش جزو یکی از پرطرفدارترین خدمات آرایشی به حساب می‌آید. از آنجایی که برای انجام این خدمات نیاز به شستشوی موی مشتری است، در نتیجه خرید یک صندلی سرشور کمک می‌کند تا شما بتوانید بدون خیس شدن لباس مشتری موهای او را بشویید.

برخی از سرشورهای آرایشگاهی بدون کاشن زیر گردنی طراحی شده‌اند. در نتیجه شما می‌توانید برای راحتی هر چه بیشتر مشتری هنگام خوابیدن بر روی سرشور، کاشن زیر گردنی را خریداری کنید. کاشن زیر گردنی سرشور کمک می‌کند تا سر مشتری به شکل بهتری بر روی سرشور قرار بگیرد.

کاشن زیر گردنی سرشور مدل SN-3656 برای سرشورهای ثابت طراحی شده است. جنس مواد اولیه این کاشن از مواد خام بوده که به صورت تزریقی و با حرارت بالا ساخته شده است. کیفیت کاشن زیر گردنی 3656 بسیار بالا است و در استفاده‌های طولانی‌مدت دچار خوردگی نخواهد شد. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید کاشن زیر گردنی 3656 را با قیمتی مناسب برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب