پایه صندلی پدالی مدل SN-3605

6,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پایه صندلی پدالی مدل SN-3605 به صورت گرد و از استیل کروم ساخته شده است. این پایه صندلی به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جک با کورس 15 سانتی‌متر، قابلیت تحمل وزن بسیار بالا، مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی و... به یکی از پرفروش‌ترین قطعات صندلی در بازار تبدیل شده است.

در صورت خرابی پایه صندلی آرایشگاهی می‌توانید با خرید قطعات صندلی آرایشگاه، تجهیزات خود را بروز کنید. خرید پایه صندلی پدالی مدل SN-3605 برای صندلی میکاپ پدالی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این پایه صندلی پدالی به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین قطعات صندلی در بازار تبدیل شده است. 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش خیال شما را بابت خرید این محصول راحت می‌کند.

ویژگی پایه صندلی پدالی مدل SN-3605

اگر پایه صندلی میکاپ شما دچار خرابی شده است، به راحتی می‌توانید با تعویض پایه صندلی، مشکل صندلی میکاپ خود را رفع کنید. پایه صندلی پدالی کد 3605 به صورت گرد طراحی شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی تعادل داشته باشد.

جنس این پایه از استیل کروم است. از طرفی دیگر ضخامت ورق استفاده شده برای پایه صندلی به اندازه چهار میل آلیاژی است و قالب پرسکاری شده  دارد. در نتیجه در برابر زنگ‌زدگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

پایه صندلی پدالی مدل SN-3605 دارای یک جک با کورس 15 سانتی‌متری است؛ بنابراین شما می‌توانید پایه صندلی را متناسب با قد خود تنظیم کنید. این پایه تحمل وزن بالایی را دارد و می‌تواند تا 300 کیلوگرم را تحمل کند. در صورت تمایل به خرید پایه صندلی می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به صورت آنلاین سفارش دهید.

مــزایا
مــعایب