پایه صندلی آرایشگاهی قابدار جکی مدل SN-3632

3,150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پایه صندلی آرایشگاهی قابدار جکی مدل SN-3632 به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی، تحمل وزن بالا به دلیل مربع بودن، دارای جک کورس 15 سانتی‌متری، قابلیت تحمل وزن بالا و... به یکی از پرفروش‌ترین قطعات جانبی صندلی آرایشگاهی تبدیل شده است.

اگر برای جایگزین کردن پایه تخت آرایشگاهی به دنبال یک قطعه مناسب می‌گردید، پایه صندلی آرایشگاهی قابدار جکی مدل SN-3632 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این پایه در دو رنگ سفید و مشکی به بازار ارائه می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به رنگ صندلی آرایشگاهی خود، پایه مناسب را انتخاب کنید. جنس پایه صندلی 3632 از وکیوم ABS بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

ویژگی پایه صندلی آرایشگاهی قابدار جکی مدل SN-3632

از جمله ویژگی‌های پایه تخت آرایشگاهی مدل 3632 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         این پایه در کنار زیبایی، از مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ‌زدگی برخوردار است. به این دلیل که ضخامت پایه از فولاد چهار میل آلیاژی است که با قالب پرسکاری طراحی و ساخته شده است.
  •         پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل 3632 به حفظ تعادل مشتری هنگام نشستن بر روی تخت آرایشگاهی کمک می‌کند. به این دلیل که این پایه به شکل مربع ساخته شده است و تحمل وزن بسیار بالایی دارد.
  •         پایه 3632 صندلی آرایشگاهی مدل قابدار جکی به صورت جک هیدرولیکی پدالی ساخته شده است و قابلیت تغییر ارتفاع تا 15 سانتی‌متر را دارد. این پایه با روغن به صورت پمپاژ کار می‌کند.
  •         پایه صندلی آرایشگاهی قابدار جکی مدل SN-3632 قادر است تا وزن 300 کیلوگرمی را تحمل کند.
  •         این صندلی دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.

شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین پایه صندلی آرایشگاهی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب