پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل SN-3642

6,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل SN-3642 به صورت پایه مربع و از استیل کروم ساخته شده است. این پایه صندلی به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جک با کورس 15 سانتی‌متر، قابلیت تحمل وزن بسیار بالا، مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی و... به یکی از پرفروش‌ترین قطعات صندلی در بازار تبدیل شده است.

پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل SN-3642 به صورت مربعی و از استیل کروم ساخته شده است؛ بنابراین در صورت خرابی صندلی می‌توانید به جای خرید دوباره صندلی، پایه آن را تعویض کنید. این پایه صندلی به دلیل دارا بودن 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش جزو یکی از بهترین قطعات جانبی صندلی به شمار می‌آید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین پایه صندلی مربعی شکل 3642 را برای شما فراهم کرده است.

ویژگی پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل SN-3642

اگر مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی آرایشگاهی تعادل خوبی ندارد، خرید پایه صندلی آرایشگاهی مدل مربعی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این پایه به دلیل مربع بودن خود، باعث حفظ تعادل مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی آرایشگاهی می‌شود. در نتیجه آرایشگر می‌تواند با تسلط بیشتری کارهای مربوط به زیبایی را انجام دهد.

از طرفی دیگر پایه صندلی آرایشگاهی 3642 از جنس کروم ساخته شده است که در برابر زنگ‌زدگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این ضخامت ورق پایه فولادی این صندلی به اندازه چهار میل است. این ویژگی باعث شده است تا این صندلی مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن‌های سنگین داشته باشد.

از دیگر قابلیت‌های پایه صندلی آرایشگاهی جکی مدل SN-3642 می‌توان به قابلیت تغییر ارتفاع این صندلی اشاره کرد. در نتیجه شما می‌توانید ارتفاع صندلی را مطابق با قد خود کوتاه و بلند کنید.

مــزایا
مــعایب