چرخ ترولی آرایشگاه مدل SN-3616

تماس بگیرید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

چرخ ترولی آرایشگاهی مدل SN-3616 جزو یکی از قطعات پرکاربرد ترولی آرایشگاهی است. این چرخ ترولی از جنس تفلون با بدنه استیل کروم و به صورت پیچی ساخته شده است و قابلیت عدم جذب مو را دارد. از دیگر ویژگی‌های این چرخ می‌توان به مقاومت بسیار بالا در برابر وزن زیاد و فشار طولانی مدت اشاره کرد.

یکی از مشکلات ترولی‌های آرایشگاهی، شکستن و یا خرابی چرخ ترولی است. اگر شما نیز دارای چنین شرایطی هستید، خرید چرخ ترولی آرایشگاهی مدل SN-3616را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این چرخ فلزی به صورت کفی دار طراحی شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که در فشارها و وزن بسیار بالا دچار هیچ‌گونه شکستگی نخواهد شد.

ویژگی چرخ ترولی آرایشگاه مدل SN-3616

یکی از اصلی‌ترین تجهیزات هر سالن زیبایی، ترولی آرایشگاهی است. چرا که به کمک این چرخ می‌توانید انواع وسایل آرایشگاهی را جابجا کنید. ترولی‌های آرایشگاهی به صورت چرخ‌دار طراحی شده‌اند؛ بنابراین در صورت خرابی یک چرخ دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد. اگر چرخ‌های ترولی شما دچار آسیب شده است، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که شما می‌توانید با خرید یک چرخ ترولی آن را تعمیر کنید.

اگر شما هم نیاز به خرید چنین وسیله‌ای را دارید، خرید چرخ ترولی آرایشگاهی 3616 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این چرخ ترولی از جنس تفلون ساخته است و هیچ مویی را به خود جذب نمی‌کند. همچنین بدنه‌ی این چرخ باکیفیت کفی‌دار از استیل کروم بوده و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و وزن زیاد از خود نشان می‌دهد. خرید چرخ ترولی آرایشگاهی مدل SN-3616 از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم است.

مــزایا
مــعایب