رکاب صندلی میکاپ مدل SN-3648

1,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

رکاب صندلی میکاپ مدل SN-3648 قابلیت نصب بر روی صندلی‌های میکاپ و کوتاهی و میکاپ را دارد. این رکاب از جنس آهن بوده و با کروم آبکاری شده است.

وجود جلوپایی در صندلی‌های آرایشگاهی بسیار ضروری است. چرا که این موضوع جلوی آویزان ماندن پای مشتری را می‌گیرد. در صورت تمایل به نصب این قطعه بر روی صندلی آرایشگاهی، خرید رکاب صندلی میکاپ مدل SN-3648 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رکاب صندلی کپ با طراحی بسیار عالی خود، راحتی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

ویژگی رکاب صندلی میکاپ مدل SN-3648

نشستن بر روی صندلی کپ بدون جلوپایی، بسیار سخت و غیرقابل تحمل است. در صورت خرابی رکاب صندلی می‌توانید با خرید یک رکاب جدید آن را جایگزین کنید. اگر شما هم به دنبال یک رکاب صندلی میکاپ هستید، مدل 3648 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رکاب صندلی از آهن ساخته شده است. در نتیجه مقاومت بسیار بالایی در برابر خرابی و شکستن دارد.

همچنین رکاب صندلی مخصوص میکاپ با کروم آبکاری شده است و مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ زدگی از خود نشان می‌دهد. این رکاب جلوپایی به راحتی بر روی انواع صندلی‌های آرایشگاهی مانند میکاپ، کپ و کوتاهی و... نصب می‌شود. طراحی این رکاب به گونه‌ای است که راحتی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

این محصول دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. شما می‌توانید رکاب صندلی میکاپ مدل SN-3648 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به صورت آنلاین خریداری کنید.

مــزایا
مــعایب