پایه تخت آرایشگاهی جکی مدل SN-3640

2,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

6 قلم

پایه تخت آرایشگاهی جکی مدل SN-3640 به صورت پایه تخت و از آهن ساخته شده است. این پایه صندلی به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جک با کورس 15 سانتی‌متر، قابلیت تحمل وزن بسیار بالا، مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی و... به یکی از پرفروش‌ترین قطعات صندلی در بازار تبدیل شده است.

پایه تخت آرایشگاهی جکی مدل SN-3640برای تعویض پایه‌های تخت آرایشگاهی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است؛ بنابراین شما می‌توانید در صورت خرابی پایه تخت آرایشگاهی به جای تعویض و یا خرید یک تخت آرایشگاهی جدید، پایه آن را جایگزین کنید. این پایه صندلی دارای 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش است. شما می‌توانید این پایه تخت را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

ویژگی پایه تخت آرایشگاهی جکی مدل SN-3640

در صورتی خرابی پایه تخت آرایشگاهی می‌توانید به جای خرید تخت جدید آن را با قطعه جدید جایگزین کنید. پایه تخت آرایشگاهی از جنس آهن طراحی شده است. در نتیجه قابلیت تحمل وزن بسیار بالا را دارد. علاوه بر این رنگ‌ این پایه به گونه‌ای است که جلوی هرگونه زنگ‌زدگی را می‌گیرد.

این پایه تخت آرایشگاهی دارای جک هیدرولیکی پدالی است. در نتیجه شما می‌توانید تا 15 سانتی‌متر ارتفاع آن را بلند و کوتاه کنید. این ویژگی کمک می‌کند تا شما بتوانید ارتفاع تخت را متناسب با قد خود تغییر دهید.

پایه تخت آرایشگاهی جکی مدل SN-3640در دو رنگ سفید و مشکی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا قابل سفارش است.

مــزایا
مــعایب