سینک سرشور آرایشگاهی متحرک مدل SN-3660

2,150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

سینک سرشور آرایشگاهی متحرک مدل SN-3660 در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است. عمق این سینک بسیار عالی است و از بیرون ریختن آب و خیس شدن لباس مشتری جلوگیری می‌کند.

سینک سرشور آرایشگاهی متحرک مدل SN-3660 برای صندلی‌های سرشور آرایشگاهی از نوع متحرک طراحی شده است. این سینک به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند عمق مناسب، کیفیت بالای سرامیک، طراحی ارگونومیک و... به یکی از پرفروش‌ترین قطعات جانبی صندلی سرشور تبدیل شده است. شما می‌توانید سینک سرشور را با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

ویژگی سینک سرشور آرایشگاهی متحرک مدل SN-3660

سینک سرشور آرایشگاهی باید به گونه‌ای باشد که از بیرون ریختن آب به بیرون جلوگیری شود. برای این منظور هنگام خرید سینک سرشور توجه به عمق آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر شما هم به دنبال خرید یک سینک سرشور هستید، سینک سرشور آرایشگاهی مدل 3660 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این سینک مخصوص سرشورهای متحرک ساخته شده است.

عمق این سرشور بسیار مناسب است و طبق اصول ارگونومی طراحی شده است. در نتیجه هنگام قرار گرفتن سر مشتری، آب به بیرون نفوذ نخواهد کرد. در نتیجه شما می‌توانید بدون خیس شدن لباس مشتری، موهای او را شستشو دهید. این سینک در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده است. در نتیجه شما می‌توانید با توجه به رنگ بدنه صندلی سرشور، رنگ مناسب خود را انتخاب کنید.

کیفیت سرامیک استفاده شده در سینک سرشور بسیار بالا است. در نتیجه در برابر رنگ و اکسیدان و سایر مواد شیمیایی دچار تغییر رنگ نخواهد شد.

مــزایا
مــعایب