فایل ابزار ترولی مدل SN-3650

200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فایل ابزار ترولی مدل SN-3650 یک وسیله کاربردی برای قرار دادن انواع وسایل مرتبط با آرایشگری است. این ابزار از جنس آهن با پوشش استیل کروم بوده و به صورت ضد زنگ طراحی شده است.

ترولی به عنوان یکی از تجهیزات ضروری هر سالن آرایشگاهی به شمار می‌آید. به کمک ترولی آرایشگاهی می‌توانید وسایل مرتبط با آرایشگری را جابجا کنید. علاوه بر این شما می‌توانید با خرید فایل ابزار ترولی مدل SN-3650 برای قرار دادن وسایل مرتبط با رنگ مو را درون آن نگهداری کنید. این ابزار در کنار ترولی نصب شده و امکان جابجایی آن وجود دارد.

ویژگی فایل ابزار ترولی مدل SN-3650

ترولی آرایشگاهی نقش چرخ دستی را در سالن‌های زیبایی دارد. به کمک این ابزار می‌توانید به راحتی وسایل مورد نیاز خود را جابجا کنید. از طرفی دیگر وجود ترولی کمک می‌کند تا دسترسی راحت‌تری به وسایل آرایشگری خود داشته باشید. برخی از ترولی‌ها جای زیادی برای نگهداری تمام وسایل مرتبط به یک شاخه را ندارند؛ بنابراین شما می‌توانید با خرید قطعات جانبی ترولی میزان فضای نگهداری برای وسایل را افزایش دهید.

یکی از کاربردی‌ترین این وسایل، فایل ابزار ترولی است. این فایل بر روی ترولی نصب می‌شود و امکان قرار دادن انواع وسایل را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، فایل ابزار ترولی 3650 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این فایل ابزار از جنس آهن بوده و با استیل کروم پوشانده شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا جلوی زنگ‌زدگی فایل گرفته شود. فایل ابزار ترولی مدل SN-3650 برای قرار دادن انواع وسایل آرایشگری مانند شامپو، اکسیدان و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین فایل ابزار ترولی را برای شما فراهم کرده است.

 

مــزایا
مــعایب