کاسه سرشور آرایشگاهی مدل SN-3606

2,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

کاسه سرشور آرایشگاهی مدل SN-3606 به دلیل طراحی عالی و عمیق خود، مانع از خروج آب از سینک شده و جلوی خیس شدن لباس مشتری را می‌گیرد. این کاسه سرشور از مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی رنگ مو مانند اکسیدان برخوردار است.

سرشور آرایشگاهی جزو یکی از ضروری‌ترین تجهیزات آرایشگاهی است. به کمک این صندلی می‌توان موی مشتری را بدون خیس شدن لباس او شستشو داد. یکی از قطعات جانبی سرشور کاسه سرشور آرایشگاهی مدل SN-3606 است. این کاسه سرشور به گونه‌ای طراحی شده است که از خروج هرگونه آب به بیرون سینک جلوگیری می‌کند.

ویژگی کاسه سرشور آرایشگاهی مدل SN-3606

یکی از مشکلات برخی از سرشورهای آرایشگاهی کم عمق بودن سینک مخصوص شستشو است. این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام شستشوی موی مشتری، آب به بیرون ریخته و لباس‌های مشتری خیس شود. برای این منظور می‌توانید به جای تعویض صندلی سرشور، کاسه سرشور را عوض کنید. اگر شما هم دارای چنین مشکلی هستید، خرید کاسه سرشور آرایشگاهی 3606 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این کاسه سرشور به گونه‌ای طراحی شده است که از پاشیده شدن آب به خارج سینک جلوگیری می‌کند. از طرفی دیگر عمق کاسه به اندازه‌ای است که مانع از پاشیده شدن آب به بیرون می‌شود. کیفیت سینک سرشور آرایشگاهی 3606 بسیار عالی است و از بهترین مواد اولیه سرامیکی در بازار تولید شده است. به طوری که در برخورد هر ماده شیمیایی با سینک هیچ‌گونه واکنشی صورت نمی‌گیرد.

شما می‌توانید کاسه سرشور آرایشگاهی مدل SN-3606 را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

 

 

مــزایا
مــعایب