رکاب صندلی کپ مدل SN-3646

1,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

رکاب صندلی کپ مدل SN-3646 قابلیت نصب بر روی صندلی‌های کپ و کوتاهی و میکاپ را دارد. این رکاب از جنس آهن بوده و با کروم آبکاری شده است.

برای جایگزینی رکاب صندلی با یک قطعه جدید، خرید رکاب صندلی کپ مدل SN-3646 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رکاب به راحتی قابلیت نصب بر روی انواع صندلی‌های آرایشگاهی مانند کپ و کوتاهی، میکاپ و... را دارد. بعد از نصب مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحتی بسیار زیادی خواهد داشت.

ویژگی رکاب صندلی کپ مدل SN-3646

در صورت خرابی رکاب صندلی آرایشگاهی جای هیچ نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید با خرید یک قطعه آرایشگاهی جدید، آن را جایگزین رکاب صندلی قبلی کنید. اگر شما هم قصد خرید رکاب صندلی را دارید، رکاب صندلی مخصوص کپ مدل SN-3646 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این جاپایی قابلیت نصب بر روی صندلی‌های آرایشگاهی مانند کپ و کوتاهی، میکاپ و... را دارد.

جنس رکاب مخصوص صندلی کپ مدل SN-3646 از آهن است. در نتیجه مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستگی دارد. همچنین این رکاب با کروم آبکاری شده است؛ بنابراین در صورت شستن صندلی، جلوپایی صندلی کپ مدل SN-3646 دچار زنگ‌زدگی نخواهد شد.

نصب رکاب صندلی کپ مدل SN-3646 باعث راحتی هرچه بیشتر مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی می‌شود. چرا که از آویزان ماندن پای مشتری جلوگیری می‌کند. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین رکاب صندلی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این صندلی اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب