کاشن زیر گردنی سرشور مدل SN-3618

800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

کاشن زیر گردنی سرشور مدل SN-3618 به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی و جنس بدنه از سیلیکون خام ساخته شده با حرارت بالا به یکی از پرفروش‌ترین قطعات صندلی سرشور آرایشگاهی تبدیل شده است.

آرایشگاه‌های امروزی با خرید تجهیزات ضروری به دنبال ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود هستند. یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات آرایشگاهی خرید صندلی سرشور است. خرید این صندلی آرایشگاهی کمک می‌کند تا آرایشگر به راحتی بتواند موی مشتری را بعد از رنگ و یا قبل از کوتاهی شستشو دهد. کاشن زیر گردنی سرشور مدل SN—3618 جزو یکی از قطعات جانبی صندلی سرشور است که به قرارگیری راحت‌تر سر مشتری کمک می‌کند.

این کاشن زیر گردنی با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد به یکی از پرفروش‌ترین قطعات جانبی صندلی سرشور تبدیل شده است.

ویژگی کاشن زیر گردنی سرشور مدل SN-3618

در کنار ارائه خدمات آرایشگاهی خوب و منحصر به فرد، توجه به راحتی مشتری هنگام ارائه خدمات آرایشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در هنگام ارائه برخی خدمات آرایشگاهی مانند اصلاح و کوتاهی و یا خدمات رنگ و مش نیاز است تا موی مشتری شسته شود. برای این منظور خرید یک صندلی سرشور کمک می‌کند تا شما بتوانید بدون خیس شدن لباس مشتری، موهای او را شستشو دهید.

یکی از قطعات جانبی صندلی سرشور، کاشن زیر گردنی است که به قرارگیری راحت‌تر سر مشتری بر روی کاسه سرشور کمک می‌کند. کاشن زیر گردنی مدل 3618 برای سرشورهای ثابت و ایستاده طراحی شده است. جنس مواد اولیه به کار رفته در این کاشن زیر گردنی از سیلیکون خام است که که طی حرارت‌های بالا و به صورت تزریقی ساخته شده است. در نتیجه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاشن زیر گردنی سرشور مدل SN-3618مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی در استفاده‌های مداوم دارد. شما می‌توانید این کاشن زیر گردنی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

مــزایا
مــعایب