رکاب سرشور آرایشگاهی مدل SN-3624

1,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

رکاب سرشور آرایشگاهی مدل SN-3624 قابلیت نصب بر روی تمامی صندلی‌های سرشور آرایشگاهی را دارد. این رکاب از جنس آهن با آبکاری کروم بوده و راحتی را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

رکاب سرشور آرایشگاهی مدل SN-3624 قابلیت نصب بر روی انواع صندلی‌های سرشور نشسته را دارد. نصب رکاب سرشور 3624 بسیار آسان است. مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی سرشور احساس راحتی خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین رکاب سرشور را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این محصول به صورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

ویژگی رکاب سرشور آرایشگاهی مدل SN-3624

خرید صندلی سرشور آرایشگاهی برای سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه بسیار ضروری است. این صندلی کمک می‌کند تا آرایشگر بتواند موی مشتری را بدون خیس شدن لباس او شستشو دهد. صندلی سرشور آرایشگاهی قبل و بعد از خدمات آرایشگاهی مانند کوتاهی، رنگ و... بسیار ضروری است.

در صورتی که صندلی سرشور خریداری شده شما فاقد جلوپایی است و یا رکاب صندلی دچار شکستگی شده باشد، خرید رکاب سرشور آرایشگاهی 3624 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. نصب رکاب سرشور آرایشگاهی 3624 بسیار آسان است. نصب این قطعه جانبی کمک می‌کند تا پای مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی آویزان نماند.

رکاب سرشور آرایشگاهی مدل SN-3624 از آهن آبکاری کروم و فوم انتگرال بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه بعد از مدت‌های استفاده دچار هیچ‌گونه زنگ‌زدگی نخواهد شد. این محصول دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.

مــزایا
مــعایب