کشوی ترولی مدل SN-3628

150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

کشوی ترولی مدل SN-3628 جزو یکی از قطعات پرکاربرد ترولی آرایشگاهی است. بدنه کشو از جنس مواد نو و به صورت نشکن و قابل جدا کردن طراحی و ساخته شده است.

برای جابجایی و حمل وسایل آرایشگاهی خرید ترولی می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. اگر ترولی خریداری شده شما امکان کم و زیاد کردن تعداد قفسه‌ها را دارد و یا برخی از قفسه‌های ترولی شما آسیب دیده است، خرید کشوی ترولی مدل SN-3628 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید با جایگزین این کشو با کشوهای قبلی از ترولی آرایشگاهی خود استفاده کنید.

ویژگی کشوی ترولی مدل SN-3628

ترولی آرایشگاهی به عنوان یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن زیبایی به آرایشگر کمک می‌کند تا بتواند وسایل مورد نیاز خود را به راحتی جابجا کند. برخی از ترولی‌های آرایشگاهی از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند. بدین معنا که شما می‌توانید قطعات آن را به راحتی جدا کنید و یا تعداد کشوهای آن را کم و زیاد کنید.

اگر ترولی خریداری شده شما نیز از این ویژگی برخوردار است، شما می‌توانید با خرید کشوی ترولی کد 3628 به تعداد کشوهای ترولی خود اضافه کنید و یا کشوی آسیب‌دیده خود را تعویض کنید.

کشوی ترولی 3628 از مواد نسوز ساخته شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین این کشو به صورت قسمت‌بندی شده بوده و امکان قرار دادن وسایل مختلف را برای شما فراهم می‌کند. این کشوی ترولی نشکن بوده و عمر بسیار طولانی دارد. یکی از قابلیت‌های کشوی ترولی مدل SN-3628 این است که می‌توانید براساس قالب ترولی خود، سایز مورد دلخواه خود را سفارش دهید.

در صورت تمایل می‌توانید خرید کشوی ترولی 3628 را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی مناسب انجام دهید.

مــزایا
مــعایب