رکاب صندلی میکاپ مدل SN-3654

110,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

رکاب صندلی میکاپ مدل SN-3654 قابلیت نصب بر روی صندلی‌های میکاپ و کوتاهی و میکاپ را دارد. این رکاب از جنس آهن بوده و با کروم آبکاری شده است.

رکاب صندلی میکاپ مدل SN-3654 به دلیل طرح و قالب مناسب خود، قابلیت نصب بر روی هر نوع صندلی را دارد. نصب این جلوپایی بر روی صندلی میکاپ باعث می‌شود تا مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحتی داشته باشد. این رکاب در دو رنگ مشکی و سفید قابل تولید است. در نتیجه شما می‌توانید با توجه به رنگ صندلی میکاپ، رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید.

ویژگی رکاب صندلی میکاپ مدل SN-3654

از آنجایی که نیاز است تا مشتری برای دریافت خدمات زیبایی مدت زمان بسیار طولانی را بر روی صندلی بنشیند، در نتیجه راحتی صندلی آرایشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به خصوص اگر صندلی آرایشگاهی دارای رکاب جلوپایی باشد، از آویزان ماندن پای مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی جلوگیری می‌کند. در نتیجه مشتری احساس راحتی و آرامش هنگام نشستن بر روی صندلی خواهد داشت.

اگر شما هم به دنبال خرید چنین قطعه برای صندلی آرایشگاهی خود هستید، خرید رکاب مخصوص صندلی میکاپ مدل 3654 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اسی این رکاب از آهن بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستگی دارد. علاوه بر این، رکاب صندلی میکاپ مدل SN-3654 به وسیله ABS رنگ شده است. در نتیجه در برابر زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.

در صورت تمایل به خرید رکاب صندلی میکاپ می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش خریداری کنید.

مــزایا
مــعایب