چرخ ترولی آرایشگاه مدل SN-3612

تماس بگیرید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

چرخ ترولی مدل SN-3612 جزو یکی از قطعات پرکاربرد ترولی آرایشگاهی است. این چرخ ترولی از جنس تفلون با بدنه استیل کروم و به صورت پیچی ساخته شده است و قابلیت عدم جذب مو را دارد. از دیگر ویژگی‌های این چرخ می‌توان به مقاومت بسیار بالا در برابر وزن زیاد و فشار طولانی مدت اشاره کرد.

در صورت شکستگی چرخ ترولی آرایشگاهی، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که شما می‌توانید این چرخ شکسته را با چرخ ترولی آرایشگاه مدل SN-3612 جایگزین کنید. این چرخ به پایین ترولی‌های چرخ‌دار متصل شده و امکان جابجایی راحت ترولی را برای آرایشگر فراهم می‌کند. این چرخ ترولی به صورت پیچی طراحی شده است و قابلیت تحمل فشار و وزن بالا را دارد.

ویژگی چرخ ترولی آرایشگاه مدل SN-3612

گاهی بعد از استفاده طولانی‌مدت از ترولی ممکن است چرخ‌های آن دچار خرابی یا شکستگی شوند. در چنین شرایطی جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که شما می‌توانید با خرید چرخ ترولی به صورت جداگانه، چرخ سالم را جایگزین چرخ معیوب کنید. اگر شما هم نیاز به چنین محصولی دارید، خرید چرخ ترولی آرایشگاهی کد 3612 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این چرخ عملکرد بهتر ترولی آرایشگاهی را برای شما به ارمغان می‌آورد. چرخ ترولی 3612 از بهترین مواد اولیه موجود در بازار یعنی تفلون ساخته شده است و قابلیت عدم جذب مو را دارد. علاوه بر این بدنه‌ی این ترولی از جنس استیل کروم بوده و قابلیت تحمل فشار و وزن بسیار بالا را دارد و در استفاده‌های طولانی‌مدت دچار شکستگی نخواهد شد. این چرخ فلزی به صورت پیچی طراحی شده است و نصب آن بسیار راحت است.

در صورت تمایل به خرید چرخ ترولی آرایشگاهی SN-3612 می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

مــزایا
مــعایب