کشوی ترولی مدل SN-3626

150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

کشوی ترولی مدل SN-3626 جزو یکی از قطعات پرکاربرد ترولی آرایشگاهی است. بدنه کشو از جنس مواد نو و به صورت نشکن و ساخته شده است.

ترولی آرایشگاهی به عنوان یکی از جدیدترین تجهیزات آرایشگاهی به شمار می‌رود. ترولی آرایشگاهی از کشوهای مختلفی ساخته شده است و امکان جابجایی راحت وسایل را برای آرایشگران فراهم می‌کند. اگر تعدادی از کشوهای ترولی آرایشگاهی شما دچار شکستگی و یا خرابی شده است، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید با خرید کشوی ترولی مدل SN-3626 کشوی آن را جایگزین کشوهای آسیب‌دیده کنید.

ویژگی کشوی ترولی مدل SN-3626

ترولی آرایشگاهی نقش یک چرخ‌دستی سبک را بازی می‌کند و امکان قرار دادن وسایل مختلف آرایشگاهی مانند وسایل مربوط به اصلاح و کوتاهی، رنگ مو، میکاپ و شنیون را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما هم به مرتب بودن و منظم بودن فضای سالن زیبایی خود اهمیت می‌دهید، خرید ترولی آرایشگاهی می‌تواند تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده کند.

برخی از قطعات ترولی‌های آرایشگاهی مانند کشوها، قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند. در نتیجه شما می‌توانید با اضافه و یا جایگزین کردن این قطعات، از ترولی آرایشگاهی استفاده چندباره کنید. اگر شما هم قصد اضافه کردن کشوی جدید به ترولی خود را دارید، خرید کشوی ترولی کد 3626 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این کشوی ترولی از جنس مواد مو ساخته شده است و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. همچنین این ترولی نشکن بوده و امکان شکستگی را به حداقل می‌رساند. شما می‌توانید با توجه به سایز قطعات کشوی ترولی خود، کشوی ترولی مدل SN-3626 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

مــزایا
مــعایب