پایه صندلی پنج پر آرایشگاهی جکی مدل SN-3636

6,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پایه صندلی پنج پر آرایشگاهی جکی مدل SN-3636 به صورت پنج پر و از استیل کروم ساخته شده است. این پایه صندلی به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جک با کورس 15 سانتی‌متر، قابلیت تحمل وزن بسیار بالا، مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی و... به یکی از پرفروش‌ترین قطعات صندلی در بازار تبدیل شده است.

شما می‌توانید با جایگزین کردن پایه صندلی آرایشگاهی با یک پایه جدید، نوع کاربری آن را تغییر دهید. پایه صندلی پنج پر آرایشگاهی جکی مدل SN-3636 یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای صندلی‌های کپ و کوتاهی است. این پایه صندلی به دلیل چرخ‌دار بودن خود، راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. چرا که شما می‌توانید بعد از خدمات مربوط به کوتاهی، موهای مشتری را به راحتی از زیر صندلی پاک کنید.

این پایه صندلی دارای 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش است. در صورت تمایل می‌توانید نسبت به خرید آنلاین این قطعه از صندلی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

ویژگی پایه صندلی پنج پر آرایشگاهی جکی مدل SN-3636

اگر بعد از مدتی استفاده از صندلی آرایشگاهی، پایه صندلی دچار زنگ‌زدگی شده است، می‌توانید با تعویض پایه دوباره از صندلی خود استفاده کنید. پایه صندلی پنج پر مدل 3636 به صورت پنج پر طراحی شده است. همچنین این پایه از کروم بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ‌زدگی دارد. علاوه بر ضخامت پایه به اندازه چهار میل آلیاژی است که می‌توان تا وزن 300 کیلوگرم را به خوبی تحمل کند.

یکی از قابلیت‌های پایه صندلی پنج پر آرایشگاهی جکی مدل SN-3636 قابلیت تغییر ارتفاع آن است. شما می‌توانید به کمک جک تعبیه شده بر روی این صندلی، ارتفاع آن را تا 15 سانتی‌متر تغییر دهید. این پایه صندلی آرایشگاهی به صورت پنج پر طراحی شده است و راحتی در تمیز کردن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مــزایا
مــعایب