سینک سرشور آرایشگاهی ثابت مدل SN-3658

2,150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

سینک سرشور آرایشگاهی ثابت مدل SN-3658 در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است. عمق این سینک بسیار عالی است و از بیرون ریختن آب و خیس شدن لباس مشتری جلوگیری می‌کند.

سینک سرشور آرایشگاهی ثابت مدل SN-3658 برای صندلی‌های سرشور آرایشگاهی ثابت بسیار مناسب است. طراحی مناسب، عمق زیاد، مقاومت بالا در برابر رنگ و... از جمله ویژگی‌هایی است که باعث شده است تا این سینک سرشور به یکی از پرفروش‌ترین قطعات صندلی سرشور در بازار تبدیل شود. شما می‌توانید این صندلی را از فروشگاه بیوتی کالا با 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش سفارش دهید.

ویژگی سینک سرشور آرایشگاهی ثابت مدل SN-3658

هنگام خرید صندلی سرشور آرایشگاهی، توجه به سینک سرشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. طراحی سینک باید به گونه‌ای باشد که هنگام قرار گرفتن سر مشتری، آب به بیرون نریزد. اگر شما هم به دنبال یک سینک سرشور مناسب برای سرشور ثابت خود می‌گردید، سینک سرشور آرایشگاهی مدل 3658 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

عمق این سینک بسیار مناسب طراحی شده است. در نتیجه هنگام استفاده، قطرات آب به بیرون نمی‌ریزد و از خیس شدن لباس مشتری جلوگیری می‌کند. این سینک در دو رنگ سفید و مشکی قابل سفارش است. جنس سرامیک سینک سرشور آرایشگاهی بسیار باکیفیت است و در برابر مواد شیمیایی دچار تغییر رنگ نخواهد شد. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین سینک سرشور را برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب