جا سشواری و ابزار آرایشگاه مدل SN-3644

500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

جا سشواری و ابزار آرایشگاه مدل SN-3644برای قرار دادن سشوار، اتو مو و بابلیس در کنار ترولی طراحی شده است. این محصول فلزی با رنگ الکترواستاتیک خود به یکی از پرفروش‌ترین قطعات ترولی تبدیل شده است.

جا سشواری و ابزار آرایشگاه مدل SN-3644جزو یکی از پرفروش‌ترین قطعات جانبی ترولی به شمار می‌رود. این محصول در کنار ترولی نصب شده و امکان قرار دادن ابزارهای آرایشگاه، اتو مو، بابلیس و سشوار را فراهم می‌کند. این وسیله باعث می‌شود تا وسایل برقی مخصوص زیبایی مو، طول عمر بیشتری داشته باشند.

ویژگی جا سشواری و ابزار آرایشگاه مدل SN-3644

خرید ترولی آرایشگاهی یک راهکار مناسب برای قرار دادن وسایل پر  کاربرد است. از طرفی دیگر آرایشگر نیاز دارد تا دسترسی سریع‌تری به وسایل مورد نیاز برای ارائه خدمات آرایشگاهی داشته باشد. ترولی به دلیل دارا بودن طبقات مختلف امکان قرار دادن انواع وسایل را برای شما فراهم می‌کند.

در صورتی که ترولی شما جایگاهی برای قرار دادن وسایل و ابزارهای آرایشگاهی ندارد، شما می‌توانید با خرید جاسشواری و ابزار آرایشگاه به صورت جداگانه آن را بر روی ترولی نصب کنید. جا سشواری 3644 دارای جایگاهی جهت قرار دادن سشوار، اتو مو و بابلیس است. در نتیجه شما می‌توانید بدون نگرانی بابت افتادن و یا خرابی دستگاه، وسایل برقی خود را درون جایگاه آن قرار دهید.

جاسشواری و ابزار آرایشگاه مدل SN-3644 از جنس فلز بوده که با رنگ الکترواستاتیک رنگ شده است. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین جا سشواری و ابزار آرایشگاه را برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب