سینک سرشور آرایشگاهی ثابت مدل SN-3610

2,150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

سینک سرشور آرایشگاهی ثابت مدل SN-3610 در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است. عمق این سینک بسیار عالی است و از بیرون ریختن آب و خیس شدن لباس مشتری جلوگیری می‌کند.

سینک سرشور آرایشگاهی ثابت مدل SN-3610 از مرغوب‌ترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده است. همین ویژگی باعث شده است تا این سینک به یکی از پرفروش‌ترین قطعات صندلی سرشور تبدیل شود. در صورت تمایل به خرید آنلاین این محصول می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش سفارش دهید.

ویژگی سینک سرشور آرایشگاهی ثابت مدل SN-3610

طراحی مناسب و عمق بسیار زیاد سینک سرشور آرایشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که این موضوع می‌تواند مانع بیرون ریختن آب و خیس شدن لباس مشتری شود. اگر شما هم برای سرشور ثابت خود، به دنبال چنین محصولی هستید، سینک سرشور آرایشگاهی ثابت مدل 3610 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این سنگ سرشور از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده است. در نتیجه از مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع مواد شیمیایی مانند اکسیدان و... برخوردار است. علاوه بر این عمق این سینک بسیار مناسب است. در نتیجه سر مشتری به خوبی درون سینک قرار می‌گیرد و مانع از بیرون ریختن آب به بیرون می‌شود.

شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید سینک سرشور آرایشگاهی ثابت مدل SN-3610 از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب