جک پشتی صندلی آرایشگاهی مدل SN-3603

750,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

جک پشتی صندلی آرایشگاهی مدل SN-3603 جهت تنظیم پشتی صندلی به صورت تخت شو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جک پشتی صندلی آرایشگاهی مدل SN-3603 برای انواع صندلی‌های میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک این جک پشتی می‌توانید پشتی صندلی را به صورت تخت شو درآورید. این جک پشتی در سایزهای مختلف به فروش می‌رسد. شما می‌توانید این قطعه جانبی صندلی آرایشگاهی را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

ویژگی جک پشتی صندلی آرایشگاهی مدل SN-3603

برای انجام برخی از خدمات زیبایی مانند میکاپ نیاز است تا صندلی آرایشگاهی به صورت تخت تغییر حالت دهد. در چنین شرایطی داشتن جک پشتی در صندلی کمک می‌کند تا شما بتوانید پشتی صندلی را به صورت تخت درآورید. اگر شما هم برای صندلی میکاپ خود به دنبال چنین قطعه جانبی هستید، خرید جک پشتی صندلی آرایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

به کمک این جک می‌توانید زاویه پشتی صندلی را تغییر دهید تا تسلط بیشتری بر روی صورت مشتری داشته باشید. علاوه بر این با تغییر حالت پشتی صندلی به صورت خوابیده، مشتری احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.

یکی از ویژگی‌های خوب جک پشتی صندلی آرایشگاهی مدل SN-3603 سایزهای متفاوت آن است. این قطعه وارداتی به وسیله گاز متراکم می‌تواند باز و یا بسته شود. در صورت خرید جک پشتی صندلی می‌توانید از 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید.

مــزایا
مــعایب