پایه تنظیمی صندلی آرایشگاه مدل SN-3614

50,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پایه تنظیمی صندلی آرایشگاه مدل SN-3614برای صندلی‌های آرایشگاهی مانند صندلی کپ و کوتاهی، سرشور، صندلی میکاپ و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پایه به دلیل چسبندگی بالای خود، جلوی هرگونه لغزش صندلی را می‌گیرد.

پایه تنظیمی آرایشگاه مدل SN-3614جزو قطعات جانبی صندلی است و زیر پایه نصب می‌شود. این پایه تنظیمی به گونه‌ای طراحی شده است که جلوی لغزش صندلی را می‌گیرد و هرگونه از بروز هرگونه لرزش جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید از این پایه برای انواع صندلی‌های آرایشگاهی مانند صندلی میکاپ، کپ و کوتاهی، سرشور و... استفاده کنید.

ویژگی پایه تنظیمی صندلی آرایشگاه مدل SN-3614

یکی از مشکلات برخی صندلی‌های آرایشگاهی حرکت و لرزش آنها است. به خصوص وقتی مشتری بر روی صندلی جابجا می‌شود، باعث حرکت صندلی‌های چرخ‌دار می‌شود. برای جلوگیری از این شرایط خرید پایه تنظیمی صندلی آرایشگاه را پیشنهاد می‌دهیم.

پایه تنظیمی صندلی آرایشگاه بر روی پایه صندلی نصب شده و با چسبندگی خود، جلوی هرگونه لغزش و لرزش صندلی را می‌گیرد. این شرایط باعث می‌شود تا آرایشگر با تسلط بیشتری خدمات زیبایی مانند میکاپ، کوتاهی، شینیون و... را به مشتریان ارائه دهد.

این پایه تنظیمی از جنس آهن بوده و بر روی آن روکش PVC قرار گرفته است. این ویژگی باعث می‌شود تا جلوی زنگ‌زدگی پایه گرفته شود. یکی از قابلیت‌های اصلی این پایه تنظیمی صندلی، قابلیت نصب بر روی انواع صندلی‌های آرایشگاهی از جمله میکاپ، کوتاهی و سرشور است.

شما می‌توانید پایه تنظیمی صندلی آرایشگاه مدل SN-3614 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمت مناسب خریداری کنید.

مــزایا
مــعایب