آیینه مدل آنا مدل 203

4,400,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه آرایشگاهی مدل آنا یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه و رنگ‌بندی متنوع ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه‌ آرایشگاهی مدل آنا

استفاده از آینه‌ها در آرایشگاه‌ها، علاوه بر بزرگ نشان دادن فضا و بیشتر کردن نور، برای نمایش نتیجه‌ی نهایی کار آرایشگر نیز به کار می‌رود. اگر شما هم برای آرایشگاه و سالن زیبایی خود به دنبال یک آینه آرایشگاهی مناسب و زیبا هستید، آینه‌های تولیدی این شرکت را به شما توصیه می‌کنیم. این گروه تولیدی ازجمله شرکت‌های داخلی در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1395 شروع کرده است. محصولات تولیدی این شرکت شامل صندلی میکاپ، صندلی کپ و کوتاهی، صندلی تابوره، صندلی آرایشگاهی کودک، میز مانیکور و ... می‌باشد.

آینه آرایشگاهی مدل آنا، یکی از زیباترین محصولات این شرکت می‌باشد که سلیقه‌ی هر فرد مشکل‌پسندی را به خود جلب می‌کند.

چیزی که در نگاه اول به آینه آرایشگاهی آنا به چشم می‌آید، تلفیق رنگ سفید و طلایی قاب، پایه و دسته‌ی میز این محصول می‌باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

جنس میز آینه آرایشگاهی آنا از MDF مرغوب بوده و ضد آب می‌باشد. این میز دارای دو کشوی جادار بوده و برای قرار دادن وسایل مانند سشوار، اتو مو، انواع برس‌ها و شانه‌ها، لوازم آرایشی و ... بسیار مناسب می‌باشد.

جنس شیشه و جیوه اندود آینه آرایشگاهی مدل آنا، از دیگر ویژگی‌هایی است که به مزایای این محصول افزوده است. این شرکت این شیشه را از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌کرده است که باعث افزایش طول عمر این آینه شده است.

ابعاد این آینه بسیار مناسب بوده و آرایشگر می‌تواند نتیجه‌ی کارهای آرایشگاهی خود را در آن ببیند.

اگر به دنبال یک آینه آرایشگاهی زیبا و با قیمت مناسب هستید، همین حالا برای خرید اینترنتی آینه آرایشگاهی مدل آنا از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام نمایید. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که کالا را با سلامت کامل در درب منزل تحویل بگیرید.

  • 45 الی 50 سانتی متر
  • 120 سانتی متر
  • 90 سانتی متر
  • آیینه
  • ام دی اف
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: